הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר – האם השיטה בטוחה?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ניתוח פופולארי במיוחד, והוא כזה שמתבצע לאחר קבלת תרופת הרגעה ושימוש בחומר מרדים, שלאחריו נערכת פרוצדורה בה באמצעות מכשיר מיוחד וטבעת יניקת שמונחת על העין תוך שבמהלך הניתוח נעשה חיתוך באמצעות להב מיוחד או בחיתוך לייזר שיוצר מתלה תלוי בגודל עדשת מגע ועיצוב מחדש של אזורים בקרנית העין. התיקון שנעשה באמצעות הלייזר מעצב את הקרנית ובכך מסייע למטופל לראות ללא עזרה של משקפיים.

בשל החיתוך שנעשה באמצעות הלייזר רבים המטופלים שמחפשים כיום דרכים נוספות לטיפול להסרת משקפיים, וכעת ישנן שיטות נוספות לשינוי הקרנית, והן שיטות שנחשבות בטוחות יותר מניתוח הסרת משקפיים בלייזר שכולל חיתוך. אז מהן השיטות?

אחת השיטות היא שיטת טיפול ב PRK להסרת משקפיים. שיטה זאת הינה הליך רפואי שבו משנים את קמירות הקרנית ולאחר הטיפול אין צורך במשקפיים או עדשות מגע. הטיפול אינו מצריך חתך קרנית והוא מעולה למי שטיפול להסרת משקפיים בלייזר הכולל חתך אינו מתאים לו.

אז כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול זה נחשב למתקדמים בעולם והוא נעשה על ידי שימוש בטכנולוגיה מזערי שנעשית בעומק הקרנית ללא צורך באידוי או חיתוך. התיקון בקרנית נעשה באמצעות יכולתו של הלייזר לעבוד מתוך עומק הקרנית ללא מגע בשכבות החיצוניות של הקרנית. השימוש בטכנולוגיות הלייזר עוזר לתיקון הקרנית תוך השגת תוצאות מעולות, גם לתיקון קוצר ראייה וגם לשינוי והורדת גובה הצילינדר.

האם השיטה כואבת?

שיטה זאת אינה נחשבת כואבת ולאחריה ניתן לראות טוב ובאופן מיידי.

אז כיצד אפשר לדעת האם טיפול ב PRK מתאים לכם?

על מנת להתאים טיפול מסוג זה לכם, חשוב לבצע את כלל הבדיקות המקיפות בתחום הראייה. בדיקות אלה מבצעים אצל רופאי העיניים המומחים שיבדקו את עובי קרנית העין שלכם, את המבנה של הקרנית, את גילכם, מידת מספר המשקפיים שלכם, ועוד. חשוב להתאים את שיטת הטיפול באופן מדויק למטופל והיא מתאימה למי שעיניו סובלות מרגישות או שהקרנית שלו דקה במיוחד.

לכן לפני שאתם ניגשים לניתוח לייזר בדקו את שיטת PKR ואת שאר השיטות שישנן כיום לתיקון הקרנית והקטנת הצילינדר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד