מתחמי עבודה משותפים

כל הסיבות לעבוד במתחמי עבודה משותפים

בין הטרנדים החמים בשנים האחרונות, או יותר נכון מה שהתחיל כטרנד והפך למיזם שתפס תאוצה הן בישראל והן ברחבי העולם הוא העבודה במתחמים משותפים. מדובר במרחבים המאופיינים בעיצוב ייחודי, מאובזרים בכל הציוד הנדרש ומעניקים סביבת עבודה נעימה עבור אלה שבוחרים לקחת בה חלק. קהלי היעד אליהם פונים אותם מתחמים הם בעיקר פרילנסרים ויזמים מתחומים שונים – בין 1-5 עובדים לחברה או עסק וחברה שמציעה לכם פתרון שכזה היא פאוורבול.

אז הנה כל הסיבות לעבוד במתחמי עבודה משותפים

  • אלמנט הקהילתיות – אנשים רבים עובדים מהבית. היום בעידן שבו אינטרנט, תוכנות ומחשב הם חלק בלתי נפרד ממגוון של תהליכים המתרחשים כמעט בכל תחום אפשרי, כמעט כל אחד יכול לפתוח עסק מהבית. כל מה שצריך זה אינטרנט ומחשב נייד. עם הזמן, אותם אנשים מרגישים את הבדידות, את המחסור בתקשורת ואותם מתחמים משותפים באים לתת מענה לצורך הזה. המתחמים הללו מאפשרים לנו לפגוש אנשים הן בתחומים המשיקים לתחום בו אנו עוסקים והן בתחומים נוספים. לא רק שאפשר ככה להנעים את הזמן שלנו בעבודה, אלא גם ליצור שיתופי פעולה, קשרי עבודה המייצרים עבורנו הזדמנויות וכיוונים חדשים להרחיב את העסק שלנו.
  • ריכוז, מיקוד ומה שביניהם – אנשים שעובדים מהבית, מתקשים ליצור לעצמם סביבת עבודה אופטימלית ממגוון של סיבות. זה יכול להיות כי יש תינוק קטן בבית או משום שעוד מישהו עובד גם הוא מהבית, זה יכול להיות שהעבודה מתערבבת עם משימות הבית כמו ניקיונות, כביסה ובישולים… סביבת עבודה משותפת מאפשרת לנו למקד את העבודה שלנו בעבודה ולהשאיר את הבית לסוף היום.
  • נגישות – היום, מכיון ומדובר בתופעה שרק מתרחבת ומתפתחת בישראל, כל בעל עסק קטן או בינוני יכול למצוא מרחב משותף באחד הבניינים הפזורים ברחבי הארץ בערים מרכזיות כמו רחובות, תל אביב או כפר סבא, בדרום הארץ כמו למשל באשדוד או באר שבע וגם בצפון בערים כמו נהריה וחיפה. בדרך כלל המקומות הללו מציעים חניה, קפיטריה קרובה, קרבה לתחבורה ציבורית ועוד מגוון של יתרונות המאפשרים לנו להנות מגישה נוחה וגמישות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד