הלוואות

מיסוי רכבים בישראל – מכה אמתית

ישראל היא מדינה חריגה בהרבה מובנים והכוונה היא לכלכלה הישראלית. חלק מאותם חריגים הם זכר לשלטון מפא”י הסוציאליסטית שקבעה דברים מוזרים בשוק הישראלי ודברים אלו עדיין נוכחים בחיינו. אחת מהאנומליות הללו שקיימת בשוק הישראלי היא מיסוי הרכב הגבוה שמוטל על שוק הרכבים הישראלי. מיסוי רכבים יכול להגיע לעד 100% מעלות המוצר ומדובר במכה כואבת לכל רוכש רכב. כך אנחנו מגלים כי העלויות על הרכבים הישראלים הם עצומות ואנו צריכים להשקיע משאבים רבים בקנייה של רכבים אלו. זוהי כמובן מכה רצינית ואנו צריכים לקחת זאת בחשבון ולפעול בהתאם לה. ישראל היא חריגה בנוף מדינות ה-OECD אשר מחזיקה במיסוי כל כך גדול על רכבים והדבר מוביל לכך כי ההוצאה הכספית על רכבים של משפחה ישראלית היא עצומה ביחס לאזרחי מדינות העולם.  

מה על המדינה לעשות בנוגע למיסוי רכבים?

עלינו לזכור כי המדינה היא בשביל האזרחים שלהו ולא להפך, ועל כן על המדינה לקחת בחשבון את החריגה בשוק הרכב הישראלי ולתקן אותה. המדינה מחזיקה את אזרחי המדינה בשבי ומכיוון שהם אינם יכולים להסתדר ללא רכב עקב מצבה הירוד של התחבורה הציבורית הישראלית, המדינה מרשה לעצמה לחלוב מהאזרח הישראלי מיסוי בעלות אדירה על הרכבים הישראלים. זוהי כמובן מכת מדינה ואנחנו צריכים לקחת בחשבון זאת כאשר אנחנו רוצים לרכוש רכב חדש. טוב תעשה המדינה עם תפעל בנידון ותוריד את מחירי הרכב בצורה דרמטית וזאת באמצעות הורדת המיסוי על הרכבים. הורדת המיסוי תפתח את השוק הישראלי לתחרות יותר גדולה ולהורדות משמעותיות במחירי הרכבים החדשים.

הלוואה – הדרך היחידה להתגבר על המיסוי הגבוה

כיום הדרך היחידה שבה ישראלי יכול לרכוש רכב חדש היא באמצעות לקיחת הלוואה. ללא הלוואה אף ישראלי כמעט לא היה מסוגל לעמוד בתשלומים היקרים על הרכב ועלינו לקחת זאת בחשבון. הלוואות הן המוצא של ישראלים רבים ועלינו להודות על כך ששוק ההלוואות פרח והינו בעל יכולת לאפשר לישראלים רבים לרכוש את המכונית שבה הם חפצים. ללא ההלוואות אנו היינו נקלעים לבעיה קשה ואת זאת עלינו לזכור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד