איך לרדת במשקל

איך לרדת במשקל ללא ספורט

החלום של כולנו לרזות בקלות וללא מאמץ ועוד לחטב את הגוף ולהגיע לכושר מושלם ללא עבודה רבה כנראה שלא יוכל להתגשם משום שאיננו בנויים כך. עם זאת, אפשר בהחלט להפריך מיתוס ידוע שהרזיה והפחתת משקל מחייבות אימוני כושר מפרכים או פעילות גופנית בכלל. זה כמובן אינו נכון למרות שהפעילות הגופנית מוסיפה יתרונות רבים לכל מתאמן כזה. האימונים יכולים לסייע לכם אבל אינם מרזים בהכרח ויש להבים את תהליך ההרזיה כדי לדעת כיצד לנצל זאת לטובתכם בצורה המיטבית ביותר ומבלי לגרום לנזקי בריאות שונים. המפתח לשאלה איך לרדת במשקל הוא הפחתה בקלורית כך שהאיזון בין הוצאת קלוריות לבין הכנסתן ישתנה לרעת הצריכה. פשוט לאכול פחות. עם זאת, גם כאן יש אסכולות שונות וכדאי לדעת אותן ולמה כושר גופני בכל זאת מועיל בהרזיה.

הפחתת משקל על ידי דיאטה

דיאטה היא משטר אכילה. אנחנו מחפשים משטר אכילה להרזיה וכאן, למרות העיקרון הברור של הפרת האיזון לטובת צריכה מופחתת, יש כאלה שטוענים שגם הרכב הקלוריות חשוב. כלומר, עדיף לצרוך קלוריות ממקורות כמו חלבונים מאשר מפחמימות. החלבונים מעודדים את המטבוליזם ושורפים יותר מפחמימות. לכן עדיף לאכול פחות פחמימות גם משום שהן מעודדות את הפרשת האינסולין שגורמת לתחושת רעב מהר מאוד וחוזר חלילה. אנשי דיאטת הפליאו והדיאטות דלות הפחמימות גם טוענים שהרכב מזון שמבוסס בעיקר על חלבונים ושומנים בריאים גורמים לגוף לשרוף יותר קלוריות בגלל מטבוליזם משופר. יש כאלה שממליצים רק על תזונה מאוזנת שכוללת פחמימות בגלל הצריכה האנרגטית שלהם, אבל בחלוקה אחרת ומופחתת כדי לעודד את הגוף לשרוף שומן במקום מאגרי אנרגיה שנשענים על צריכת הפחמימות.

קודם הרזיה ורק אחר כך פעילות גופנית

כך, אפשר לרזות רק בעזרת משטר מזון נכון שמותאם לכם. זהו גם העיקרון הכי חשוב בכל משטר הרזיה – לא לאמץ בשום פנים ואופן משטר אכילה שאינו מתאים לסוג הגוף והמטבוליזם שלכם. גם מבנה הגוף חשוב, אגב, ולכן מי שצובר בקלות עודפי שומן ומתקשה להיפטר מהם יתבקש לצרוך במתינות את כל מה שעלול להפוך לשומן מהר מאוד כמו פחמימות, כדי ללמד את הגוף מחדש לצרוך אנרגיה אחרת אחר כך, לאחר שהגוף הפחית ממשקלו מומלץ בכל מקרה לפתוח בפעילות גופנית בשביל הבריאות.

קראו עוד על כושר ופיתוח הגוף

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד