גורי קינג צ'ארלס למכירה

גורי קינג צ’ארלס למכירה

לא פעם כשאנחנו שומעים על גורי כלבים למכירה, אנחנו מתרעמים, מה פתאום גורים של כלבים מוצעים למכירה, אך במקרים רבים כמו במקרה של גורי קינג צ’ארלס, זה רק הגיוני שהם יוצעו למכירה ולא יימסרו בחינם.

מדובר בכלבים מאוד מיוחדים, בעל תקן גזע מיוחד אשר זקוק לגידול קפדני מאוד, בין היתר מדובר בגזע שזקוק לבית גידול בריא וקפדני בפיקוח מרכז וטרינרי אשר מוודא שהגורים מקבלים את כל התמיכה והעזרה הנדרשת, כמו כן מוודא הווטרינר שהכלבים זוכים לתנאי מחיה טובים ומפנקים, על מנת שהכלבים יוכלו לגדול בצורה טובה ובריאה. כאשר הגורים יכולים לעבור להתגורר מחוץ לבית הגידול, רק אז גורי קינג צ’ארלס מוצעים למכירה, אחרי הליך של בדיקה מדוקדקת של הבעלים אליהם הם אמורים לעבור.

כלבי קינג צ’ארלס הם כלבים מאוד מיוחדים ומרשימים. מדובר על תוצר של קינג צ’ארלס ספניאל, אשר גדלו בחצרות המלוכה האנגלים ובמהלך השנים התפשטו למקומות שונים בעולם, כולל ישראל. מדובר בכלבים יפיפיים אשר מגיעים בשלל צבעים, כהים ובריאים, הם יכולים להתאים לבתים פרטיים, דירות מגורים ועוד. ניתן לרכוש כלבים אלו מגיל חודשיים ומעלה, כאמור, כל רכב שמוצע למכירה, נמצא תקופה מסוימת בבית גידול, שם הוא נהנה משורה של פינוקים וטיפולים, כל מי שרוכש גור מגזע זה, יקבל שבב אלקטרוני וכן תעודת יוחסין שתוכיח שאכן מדובר בכלב מגזע זה.

חשוב לדעת, האופי של הכלב מאוד נוח לבני אדם. מדובר בגזע עדין, נעים, כלבים שאוהבים בני אדם ואוהבים לקבל אהבה כמו שהם אוהבים לתת אהבה. להבדיל מכלבים אחרים, הרי שקינג צ’ארלס אף פעם לא ינבח על אנשים ובוודאי לא יינשך אותם. מדובר בכלבים מאוד פופולאריים ואהובים על ילדים, אפשר לשחק איתם עם כדורים ועם אביזרים אחרים וקל ללמד אותם משחקים שונים.

צריך לקחת בחשבון, מדובר אומנם בכלבי שמירה אך לא כאלה שנובחים הרבה כאמור, וכן אפשר לומר בביטחון, מדובר בגזע של כלבים אשר מעדיפים לנוח מאשר לעבוד קשה, כולל אם מדובר בפעילות ספורטיבית. זה כלב ביתי שקל מאוד לגדל אותו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד