לימודי חריטה בעץ

לימודי חריטה בעץ – לוקחים את האומנות שלב קדימה

לימודי חריטה בעץ

מהם לימודי חריטה בעץ ומדוע לימודים אלה נחשבים לאומנותיים? מי שאוהב את ההתעסקות עם העץ, והעבודה בעץ, חשוב שיקרא את המאמר הבא שמספר הכל על קורס חריטה בעץ למי הוא מתאים ומהי תכנית הלימודים.

מהם לימודי חריטה בעץ?

לימודי חריטה בעץ הינם לימודי שכוללים קורס בו לומדים את אומנות העבודה בעץ, מכירים את החומרים והכלים שעובדים עמם, ולומדים על עבודה בעץ וכל הדרוש לעבודה מסוג זה. בקורס רוכשים את הידע להכנת כלים שונים מעץ, מבינים את תהליכי החריטה, ולומדים מהו העץ ויכולותיו.

קורס חריטה בעץ

קורס חריטה בעץ הינו קורס המיועד לאהבי חומר העץ וההתעסקות בו. קורס זה מתאים למי שרוצה ללמוד את אומנות העבודה בעץ, ירידה לפרטים בכל הנוגע לעבודה עם עץ והכנת מגוון מוצרים תוך קבלת כלים מקצועיים שיהפכו אותו לאמן של ממש ואיש מקצוע שיודע את כל טכניקות העבודה. ומכאן ניתן גם לרכוש ידע בייצור חפצי אומנות שונים כגון: חפצי נוי, גביעים, כוסות, קערות ומגוון חפצים. בקורס לומדים כיצד לעבודה עם מפסלות ומשייפים, כיצד לתפעל כלי עיבוד ידניים, ואת הדרך לעבודה בטוחה.

מהם התכנים המעשיים שלומדים?

בקורס זה לומדים איך חורטים על העץ, לומדים את האומנות שאחרי העבודה, עובדים עם מחרטות ראש ועוקצים, מבינים כיצד מלטשים עץ, כיצד בוחרים את העץ הנכון לעבודה, ואת תהליכי החריטה ויצירת חפצי נוי. בסוף הקורס יוצאים עם עבודות מוגמרות שמכינים בקורס עצמו, עם ניסיון בתחום ויכולת לעבוד בתחום אומנותי זה.

למי מתאימים לימודי חריטה בעץ?

לימודים אלה מתאימים לאנשים שאוהבים את העץ והעבודה עמו, לאוהבי האומנות, וגם לאנשים שעוסקים בנגרות או סיימו לימודי נגרות. הלימודים מתאימים למי שאהבה לעץ בוערת בו, ומי שרוצה לאחר הלימודים ניתן להשתלב בתחום האומנות הזה לעבוד בבית מלאכה ולימור כלי עץ מיוחדים. הקורס מתאים גם כתחביב נפלא!

איך בוחרים מקום טוב ללימודים

כאשר אתם בוחרים מקום ללימודי החריטה, בחרו מקום שמתמחה בעבודות עץ, בתחומי הנגרות ועיבוד העץ, כזה שמחלק את התלמידים לקבוצות קטנות ומקנה יחס אישי, ומקום שבו ניתן להתנסות רבות באופן מעשי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד