בית דפוס

הכירו את בית הדפוס של שנות האלפיים

העולם של היום מוצף באין ספור מוצרים אשר מיוצרים בעבודות דפוס. קטלוגים, עיתונים, כרטיסי ביקור, פולדרים, הזמנות לאירועים, מעטפות, עלונים, מדבקות לרכב וכמובן – ספרים. כל אלו ממלאים ממש כל פינה מהחיים שלנו כאשר בתי דפוס הם אלו שאחראיים על ההדפסה של כל אותם מוצרים. בתי הדפוס לקחו את כל הנושא של הדפסות הדפוס צעד נוסף קדימה כאשר הם מספקים היום גם את שירותי המיתוג, שירותי הגרפיקה ואף את האפשרות להזמין את עבודות הדפוס באמצעות האינטרנט.

העולם שלנו מלא בתוצרים של בתי דפוס. לכל כיוון שלא נסתכל נפגוש מוצרים מודפסים. יש לנו את מודעות הרחוב ויש את שלטי החוצות. יש את הפלאיירים המונחים בתיבות הדואר ויש את המדבקות והסטיקרים לרכב. יש כמובן את העיתונים ואת המגזינים וגולת הכותרת אלו הם כמובן הספרים. למרות שהיום יש לנו גם את המדיה הדיגיטלית וכל כך הרבה חומר אינו רואה אור על גבי דף פיזי עדיין לא נוכל לוותר על המילה המודפסת. הניחוח של הדפים הטריים היוצאים ממכונת הדפוס זהו ניחוח אהוב על כולם ולא היינו מוותרים עליהם לעולם גם כאשר ניתן טכנית לקרוא ספרים שלמים מתוך מסך המחשב.

שירותי גרפיקה עבור בתי דפוס

בתי הדפוס שמכבדים את עצמם מציעים היום לצד שירותי הדפוס גם את מחלקת הגרפיקה. שם עובדים מעצבים גרפיים אשר התמחו בעבודות דפוס שונות והם מציעים ומסייעים בעיצוב של המוצר הרצוי. כך ניתן ליצור לוגו לעסק, כרטיס ביקור מעוצב היטב, פולדר מוצלח לעסק וכדומה. אין השוואה למוצר שעבר את ידיו המקצועיות של הגרפיקאי למוצר אותם יצרנו בצורה חובבנית.

מזמינים שירותי דפוס באמצעות האינטרנט

כיום אנחנו יכולים להדפיס ולהוציא לאור ספרים שלמים מבלי לצאת מהבית. אנחנו יכולים להקליד את הספר, לעמד או לשלוח לעימוד באמצעות הדואר האלקטרוני. את הכריכה ואת האיורים הרצויים אנחנו יכולים גם כן להזמין אצל הגרפיקאי בצורה דומה. את התוצר המוגמר אנחנו שולחים אל בית הדפוס ומסכמים על כמות מדויקת של ספרים כאשר לאחר ההדפסה ניתן לבקש כי הספרים יגיעו אלינו ישירות הביתה או יופצו לחנויות הרצויות באמצעות שליחים.

ברור שלאור ההתפתחויות הטכנולוגיות, קל היום הרבה יותר קל להדפיס ספרים וליהנות מתוצרים איכותיים בגימור מושלם.

 

בנוסף מאמר זה עשוי לעניין אותך

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד