פריצת xbox 360

אקס בוקס 360 – לפרוץ או לא לפרוץ? ענינו על השאלה

אחת הקונסלות האהובות ביותר על ילדים וגם על מבוגרים שאוהבים משחקי וידיאו, זה אקס בוקס 360 של חברת מיקרוסופט. מוצר זה מתחרה בהצלחה גדולה בשוק הקונסלות, מול אלה של סוני, נינטנדו וחברות אחרות.

אחת השאלות שעולות בפני ילדים ומבוגרים היא, האם לרכוש אקס בוקס 360 ולהשתמש בו כפי שהוא, או שמא לבחור באופציה של פריצת  xbox 360, פעולה שיש לה משמעויות שונות כפי שנוכל לראות מיד.

פריצת xbox 360

תהליך של פריצת מוצר, מאפשרת לנו כמשתמשים לבצע בו פעולות שהחברה המקורית לא התכוונה לכך, בין אם זה אומר להכניס מאפיינים שאין בתוך המכשיר, לשלב תוכנות ואפליקציות, להגדיל זיכרון ועוד. תחום של פריצת מכשירים הוא מאוד מוכר ונוכח כיום בשוק האלקטרוני, בין אם מדובר במשחקי מחשב, תוכנות, קונסלות, מכשירי סלולר, מחשבים ועוד.

פריצת  xbox 360מתבצעת על ידי גורמים מקצועיים אשר מתמחים בכך. בין היתר אנחנו יכולים למצוא טכנאים ואפילו בני נוער שעם הזמן רכשו כלים וידע לעשות זאת, תהליך הפריצה הוא לא מהותי, הוא משנה את המוח של התוכנה כך שיהיה ניתן לבצע בו פעולות שונות.

כעת עולה השאלה האם זה משתלם? מי שסבור שכן, יטען ובמידה מסוימת של צדק, שפריצת המכשיר מאפשרת לבצע פונקציות שלא קיימות בו, פונקציות ייחודיות שיכולות לשפר את השימוש במכשיר ולהגביר את חווית המשתמש ממנו.

מי שסבור שלא, יסתכל על היבטים אחרים, כגון, אם המכשיר נפרץ הוא מאבד את האחריות שלו כך שאם הוא מתקלקל, אין לנו הרבה מה לעשות איתו אלא להביא אותו לטכנאי ולשלם על כך, כמו כן, תהליך הפריצה יכול לשבש את המערכות של המכשיר וגרוע מכך, הוא עלול ליצור נזק למערכות האבטחה של המכשיר מה שעלול להכניס לתוכו וירוסים מסוגים שונים.

פריצת מכשיר היא לא דבר אידיאלי ורצוי להימנע מכך. מכשיר אקס בוקס 360 הוא מכשיר ייחודי עם מגוון רחב של פונקציות ומוטב להסתפק בהן מבלי לגרום נזק למכשיר ולאפשרות שלנו לקבל את מיטב השירותים עבורו.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד