בחירת ריהוט גן

בחירת ריהוט גן – טיפים

תרבות הפנאי הישראלית מתרחב ומוצאת את המקום הראוי לה בבתים המעוצבים לפי טעמנו. כעת הזמן לנצל את המיטב שאנחנו יכולים להפיק מהגינה והחצר שלנו, גם אם הא במרפסת רחבת ידיים בקומה גבוהה, ולהתאים ריהוט גן ומוצרי הצללה שיהלומו את העיצוב והסגנון שבחרנו וישמשו אותו בצורה הטובה ביותר. להלן כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם בבחירת ריהוט גן לחצר שלכם, שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן רב.

בחירת ריהוט גן

כיצד לבחור ריהוט גן מתאים לכם?

  • איזה חומר מתאים לכם? – עוד לפני שמסתכלים על הצבעים בחרו את החומר המתאים לכם לפי אורח חייכם והמיקום של הריהוט. השמש הישראלית אכזרית מאוד ולכן חומר הריהוט מושפע ממנו מאוד. אם אתם מציבים את רובו בשמש בחרו חומר שאינו דוהה ואינו ממתבלה ומאבד מיופיו בגלל השמש, כמו פלסטיק ואלומיניום, או עץ שאפשר תמיד לחדש.
  • סגנון ועיצוב – החומרים שמהם מכינים היום ריהוט גם מגוונים ביותר ומותאמים לכל סגנון שהוא – עץ אלגנטי או כפרי, אלומיניום למודרני והייטקי, ראטן טבעי או סינתטי לאקזוטי ונינוח או פלסטיק במגוון תצורות ועיבודים. בחירת ריהוט הגן נגזרת הרבה מהחומר שלו שמתאים לעיצוב הפנים שלכם ולטעם שלכם. רק זכרו שאפשר להשיג עיצובים שנראים אותנטיים גם מחומרים סינתטיים, כמו ראטן סינתטי.
  • תחזוקה ואורח חיים – שאלה זו משמעותית לקלות התחזוקה של הריהוט ועד כמה אתם מתכוונים להיות בגינה. כל החומרים עמידים אבל הריהוט דורש ניקוי וחידוש לפעמים, לוי בחומרים שלו. זה כולל כביסת ריפוד, צביעת עץ ורטאן וכן הלאה. מבחינה זו אלומיניום הכי קל לניקוי ולתחזוקה וחומר זה נראה מצוין בקלות כל הזמן בגלל עמידותו.
  • סינתטי או טבעי – שני החומרים עוברים היום עיבודים מודרניים שנועדו לשמר אותם היטב בכל תנאי מזג האוויר, ולכן אתם יכולים ליהנות מהם בכל תצורה.
  • בטיחות ונוחות לשימוש ילדים – אם יש הרבה ילדים בביתכם או שאתם מארחים הרבה, שקלו לקנות ריהוט גן שלא יגרום בעיות בטיחות כמו ריהוט מתכת וזכוכית שעלולים לגרום נזק בקלות ולפגוע בהם, או להישבר. ריהוט שאפשר לנקות בקלות ונחשב יציב וקל לשימוש גם של ילדים יתאים לכם ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד