סרטים לילדים

סרטים לילדים שכל ילד חייב לראות לפני שהוא מתבגר

לפני תקופת ה’מיניונים’, ‘פרוז’ן’ ועוד כמה סרטי אנימציה שפופולאריים כיום, היו כמה סרטי אנימציה מעולים לילדים. סרטים לילדים בעבר, היו עולם שכולו פנטזיה עם מסר חינוכי.

אז אם אתם רוצים להכיר כמה קלאסיקות נצחיות, כדאי שתשימו לב לרשימת סרטי הילדים בלתי נשכחים, שכל ילד חייב לראות!

סרטים לילדים

היפה והחיה – סרט זה מספר על כישוף אפל שהפך נסיך יפה תואר לחיה מפחידה אך רגישה שפוגש באהבת חייו: בל. בל היפיפייה מצליחה לשים את הפרווה והשיניים של החיה שהתאהבה בה בצד, והיא מחזירה לו אהבה: מה שעוזר להסיר את הכישוף. לסיפור האהבה הזה מתווסף אוסף של כלי בית אנושיים מרקדים שגם הם נפלו כחלק מאותו כישוף, המון הומור ופנטזיה, שכל הילדים אוהבים, כאשר המסר שמשאיר הסרט על צופיו הוא: כי היופי הפנימי הוא זה שקובע.

מלך האריות – קלאסיקה נוספת היא סיפורו של גור האריות סימבה, שהוכתר בילדותו על ידי אביו  (מופאסה) האריה האימתני להיות מלך היער. אמ -מה מה? האריה האימתני פוגש כבר בתחילת הסרט את אויבו המר, סקאר שהפיל אותו וגרם למותו תוך שהוא מנסה למנוע מסימבה את כס המלכות. סימבה יוצא לאחר מוות אביו למגוון הרפתקאות ביער, ונוקם על הדרך את מותו של אביו. הסרט מלווה בשירים מרגשים, ושירים שהפכו לקלאסיקות מרהיבות, תוך הבנת המסר ש: תנו לחיות לחיות, ואם לא, יהיה רע מאד.

אלאדין – סיפורו של אלאדין שסופר במשך דורות על גבי דורות, הופך לאנימציה מרתקת בסרט ‘אלאדין’ של וולט דיסני. אלאדין כמו באגדה, מוצא כד מסתורי שמתוכו יוצא ג’יני שמגשים את משאלותיו של אלאדין הפוחז. הג’יני הוא דמות מצחיקה ומשעשעת שמשחקת תפקיד לא קטן בסרט, תוך שאל אלאדין ומסעותיו מצטרף גם קוף וכמובן הנסיכה יסמין היפיפייה שבה אלאדין מתאהב. המסר המרכזי בסרט הוא: כי עם קצת התמדה, ניתן לעשות הכל בחיים. גם אם זה כרוך בשפשוף כד.

צעצוע של סיפור – סרט זה נחשב חדש יותר, כאשר במרכז העלילה מככבים כמה צעצועים האהובים על ילד קטן שמשחק איתם באופן קבוע, שנזרקים בטעות ומגיעים לילד אחר וגם מתעלל. הצעצועים המותשים מההתעללות יוצאים למשימת המלטות מידיו המרשעות של הילד, והכל כדי לחזור לחיקו של הילד האהוב. סרט ילדים זה משעשע ומעביר מסר ש: אפשר להתגבר על מכשולים בחיים גם אם זה באמצעות בובת אסטרונאוט שרמנטית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד