female-325980__340[1]

פעילויות למבוגרים לחודשי הקיץ

בחודשי הקיץ, גם אנחנו המבוגרים רוצים ליהנות מפעילויות שיתאימו לנו ויאפשרו לנו ליהנות מימים יפים ושטופי השמש שבחוץ. ואכן בזמן שכלל הפעילויות קיץ מתאימות בעיקר לילדים, ישנו ביקוש לא מועט לפעילויות שיתאימו למבוגרים בלבד. אז אילו פעילויות ישנן למבוגרים לחודשי הקיץ? מצאנו כמה פעילויות כיפיות עבורכם:

קורס צלילה – אחת הפעילויות הכיפיות שתוכלו לצאת אליהן בקיץ הוא קורס צלילה. קורס זה כולל כמה ימים של לימודים עיוניים ומעדיים אודות הצלילה והעולם התת קרקעי שבהם אתם לומדים נהנים וחשוב מכל צוללים למעמקי הים. קורסים כאלה מתקיימים בעיקר באילת ולכן תוכלו לשלב את הקורס עם חופש נפלא באילת.

לימודי שחייה – לימודי שחיית חתירה, שחיית חזה, גב, שחיית פרפר, וכלל השיטות שתמיד רציתם ללמוד, ממתינות לכם בלימודי שחייה למבוגרים. כיום ישנן מגוון קרוסים שאיתם תוכלו להעביר את הקיץ בכיף, עם כושר גופני, והשתכשכות מרעננת בבריכת שחייה. ישנם בנוסף קורסים לשחייה המלמדים כיצד ניתן לשחות חתירה בקלות וכמעט ללא מאמץ מה שהופך את חוויית השחייה לדרך חיים של ממש.

טיסה בכדור פורח – אם אתם רוצים לצאת ליום שכולו כיף, תמיד תוכלו לצאת למסע בכדור פורח. מסעות כאלה הם מסעות רומנטיים במיוחד שבהם אתם ועוד כמה זוגות יכולים לצאת למסע בשמי הארץ בכדור פורח. לאחר החוויה המרהיבה של נופי ישראל היפה, תוכלו לערוך פיקניק על כר דשא נעים וליהנות מיום קיציי ונפלא.

רכיבה על סוסים – בארץ ישראל לא חסרות חוות סוסים שפרוסות לאורכה ולרוחבה של המדינה. אם אתם רוצים לבלות יום קיציי וכיפי ברכיבה נעימה, תוכלו לצאת ליום רכיבה זוגית כיפי ורומנטי או לרכיבה על סוסים עם קבוצת חברים.

טיפוס הרים – עוד דרך ליהנות מטיול וחוויה בוגרת היא יציאה אל מסע של טיפוס הרים. אם אתם בכושר ואוהבים קירות טיפוס, תוכלו להירשם לטיולים שכוללים מצוקים וטיפוס הרים. החוויות מיועדות למטפסים ברמות שונות, ולכן תוכלו למצוא את הרמה שמתאימה לכם מכל.

סיור גלריות – עוד אופציה לבילוי חביב, הוא סיור גלריות מעניין ותרבותי. כיום ישנן מגוון גלריות שניתן לבקר בהן בארץ בין אם מדובר בגלריות במרכז, בצפון ובדרום. שוטטו בתערוכות שונות, עצרו לארוחות צהריים מפנקת, ואף סיימו את היום בסרט באחד מבתי הקולנוע באזור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד