החלפת מרזבים

החלפת מרזבים – מה חשוב לדעת

אנשים רבים סובלים מבעיות של נזילות והם מניחים כי מדובר על ליקוי כלשהו באיטום של הגג או הקירות, אך למעשה לרוב מדובר על פתרון הרבה יותר פשוט. על כל גג מורכב מרזב, אשר תפקידו העיקרי הוא לנקז את המים אשר נאגרים כתוצאה מגשמים חזקים, התפוצצות של דוד וכדומה. אך לעיתים קורה מצב שבו המרזב נסתם כתוצאה מעלים או פסולת שהתאספה על הגג, דבר שמונע ניקוז תקין של המים. הדבר נכון גם במידה והמרזב מחליד או מתקלקל מסיבה כזו או אחרת. כתוצאה מכך, המים נאספים על הגג ולאט – לאט יוצרים הצפה אשר מתבטאת בנזילות ובכתמי רטיבות על התקרה של הדירות העליונות. במקרים כאלו, חשוב להזמין חברה מקצועית המתמחה בתחום, על מנת שתוכל לאתר את מקור הבעיה ולדאוג לפתרונה. לרוב, תיקון או החלפת מרזבים תהיה הוצאה קטנה יחסית, אשר תמנע לא מעט נזקי מים עתידיים.

החלפת מרזבים

החלפת מרזבים – נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון

קודם כל, חשוב להבין כי ניתן היום למצוא בשוק שלושה סוגים שונים של מרזבים. הסוג הראשון הוא מרזב פנימי, אשר ממוקם בתוך מעטפת הבניין. מומלץ לבצע בדיקה שנתית במרזב מסוג זה, על מנת לוודא כי הוא אינו סתום ויכול לפעול בצורה תקינה. מומלץ לבצע את הבדיקה בסוף הקיץ, על מנת להבטיח כי הבניין מוכן לקראת עונת הגשמים. לעיתים יש צורך רק בניקוי או תיקון פשוט, ולפעמים יש צורך להחליף את כל המרזב. הדבר תלוי במצב שלו ובבעיה שהתגלתה בשטח. אם למשל מדובר על חלודה, לא יהיה מנוס מהחלפה במרזב חדש. לפעמים מספיק להוסיף צינור מרזב חדש במקום התקלה, ובכך לאפשר ניקוז תקין של המים. הסוג השני של המרזב הוא מרזב חיצוני, אשר ממוקם סביב הגג לכל האורך שלו. מרזב מסוג זה נוטה יותר להיסתם על ידי אבק, עלים ולשלשת של ציפורים. לכן חשוב להקפיד על ניקוי תקופתי שלו, במטרה למנוע נזקים עתידיים.

לסיכום, אחת לתקופה כל אחד חייב להזמין בעלי מקצוע לצורך בדיקה שגרתית של המרזב. במידה והמרזב אינו ניתן לתיקון, יהיה צורך להחליף אותו במרזב חדש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד