model-2701123__340[1]

עיצוב שפתיים

כל אישה שמחה שיהיו לה שפתיים עבות וחושניות שמקנות לה מראה צעיר, סקסי ורענן יותר. כשמדברים על עיצוב שפתיים, לרוב מדובר בעיבוי שפתיים. זה תהליך קצר יחסית שאורך פחות מחצי שעה, אין בו שום כאב והוא עושה שימוש בטכניקה חדשה שהיא הזרקה של חומר, שיכולה לשלב בתוכה גם חומר מאלחש.

השפתיים שלנו לעיתים דקות מאוד או לא סימטריות וככל שמתבגרים נוצרים קמטוטים רבים סביב השפתיים, מה שמעניק מראה עייף ולא מושך. עיבוי של השפתיים מאפשר לכל אחת וגם כל אחד, לקבל מראה יפה ומרשים הרבה יותר, לתקן את הפגמים שקיימים אצלו וכך להגדיל את תחושת הביטחון.

יש לשפתיים תפקיד חשוב

שפתיים יכולות לשדר שמחה, עצב או מורת רוח הן גם משדרות משיכה וסקסיות ועוד הרבה תחושות. יש להן תפקיד חשוב במראה הכללי של הפנים שלנו והן חותמות אותו בהבעתן הטבעית. כאשר שפתיים יראו חיוורות ודקות ולא מעוצבות הן יעניקו למראה הכללי את המבע שלו, שהוא יכול מאוד להטעות וגם לתת רושם לא טוב על הבן אדם. היום בעזרת תהליך של עיבוי שפתיים, שהוא יחסית תהליך קצר, כל אישה יכולה לשוות לשפתיים שלה מראה מעוצב ויפה שיהלום את התווים שלה ויעניק לה חושניות. עיצוב ועיבוי שפתיים הוא פתרון נהדר לכל פגם שקשור לשפתיים.

מי מעצב ומעבה שפתיים?

עיצוב ועיבוי של השפתיים מתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מומחים שעברו הכשרה בנושא. הם יודעים כיצד להפוך את השפתיים של כל מטופל למראה שיהיה מעוניין לקבל ולעשות זאת בצורה הכי מקצועית וזהירה. המטפל יודע להתאים את הטיפול לכל מטופל ולהשיג מראה מעוצב של השפתיים שיסתדרו באופן הרמוני וטבעי עם שאר תווי הפנים שלו.

באילו מקרים מומלץ לבצע עיבוי של השפתיים?

מומלץ לעשות עיבוי במצבים של אסימטריה בשפתיים, במצבים בהם השפתיים דקות, ארוכות או שהן קטנות, כשאין גבול ברור לשפתיים, כשיש קמטים של עישון סביב השפתיים, כשהפתיים תמיד נראות סדוקות ואין להן צבע וברק. כשיש הרבה קמיטים לצד הפה וכו’.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד