אינסטלטור

אינסטלטור להתקנה ותיקון מערכות צנרת במבנים

בכל בית יש מערכות שונות ושתיים מהחשובות בהן הן מערכות הולכת המים אל הבית  והשפכים ממנו החוצה. אל תוך הבית נכנסים מים נקיים ממערכת המים החיצונית וממנו יוצאים מים משומשים אל מערכת הביוב החיצונית. אינסטלטור בתל אביב הוא בעל המקצוע אשר אחראי על התקנת מערכות אלו ותיקונם. חלק גדול מהצנרת נמצאת בתוך הקירות ומתחת למרצפות, ומשום כך, הן חייבות להיות מותקנות בצורה מקצועית ואיכותית. כל תקלה או פיצוץ צינור מחייבת ביצוע תיקון מורכב.

התקנת מערכת

התקנת מערכות אינסטלציה מתבצעת בעת הבניה או השיפוצים ונעשית במספר שלבים. השלב הראשון מתבצע בעת עבודות השלד או מיד לאחריו. הצנרת מוכנסת אל מתחת לבלטות אחרי  היציקה ולפני הריצוף, ובקירות לפני עבודות הטיח והצביעה. חיבור אביזרי  הקצה דוגמת ברזים, טושים, ונקודות מים אחרות מתבצע לקראת סוף הבניה, ולאחר מכן, חיבור למערכת  ההולכה החיצונית. עבודות אלו נעשות על ידי אינסטלטור מנוסה.

תיקון תקלות

תיקון תקלות נעשה כאשר מזהים נזילות מים. במקרים רבים, אין מוצאים מיד את הנזילה אלא מזהים כתמים רטובים על הקירות והתקרות. כאשר אלו מתפשטים יש לאתר את מקום הנזילה ולא תמיד הדבר קל. למים יש נטייה לזרום בשיפוע, ולעיתים, הם יעברו בתוך הקירות עד שימצאו סדק לצאת ממנו. כך, שמקום הרטיבות אינו בהכרח מקום התקלה. אינסטלטור מצויד במצלמה תרמית המסוגלת לזהות בדייקנות את מקום הנזילה, ודבר ימנע שבירת קירות ובלטות מיותרת.

שירות זמין

אינסטלטור מספק שירות לאורך מרבית שעות היממה. קשה לחיות ולתפקד בבית ללא מים. ולכן, אינסטלטור יהיה זמין במיידית לקראת כל קריאה דחופה. הוא יגיע עם ניידת מאובזרת ויבצע תיקון במהירות ויעילות. במקרים רבים, התיקון ייערך בשני שלבים. הראשון תיקון הצנרת שבתוך הקיר, ולאחר מכן, תיקון הקיר עצמו, כאשר יש לטייח את המקום ולצבוע אותו כאשר הטיח מתייבש. מומלץ לקבל שירותים מאינסטלטור מקצועי בעל ידע וניסיון מצטברים. הוא ישתמש בחלקי חילוף מקוריים ותקניים שיחזיקו זמן רב ללא בלאי. צריך, לזכור, כי מערכת צינורות אמורה לעמוד בפני לחצי מים גבוהים, ולכן, יש חשיבות לאיכות החומרים המותקנים בה.

מידע נוסף: http://hamumchim.net

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד