רחפן גו פרו

רחפן גו פרו

בשנים האחרונות נכנס לעולם הצילום מונח חדש, גו פרו. מדובר על מצלמה שמצלמת את השטח מזווית העין מבלי שאנחנו מחזיקים אותה. אנחנו יכולים לראות אותה בעיקר אצל רוכבי אופניים ואופנועים (בשטח), אשר מרכיבים את המצלמה על הקסדה שלהם ובכך הם יכולים לצלם את הרכיבה ולעלות תמונות לרשתות חברתיות, לשלוח במייל, לערוך סרטונים ועוד.

הדוגמא של גרו פרו, כבר איננה רק מנת חלקם של רוכבים על כלי רכב דו גלגלי, אלא גם של רחפנים מסוגים שונים. אנחנו יכולים לראות לא מעט אנשים רוכשים רחפן אשר יכול לרחף לו מעל שטח מסוים והוא מצלם אותו בעזרת מצלמת גו פרו מיוחדת שמותקנת עליו. כמובן שהמצלמה מגיעה בילט אין ברחפן ואין צורך להרכיב אותה בעצמנו.

רחפן גו פרו

החשיבות של רחפן גו פרו, הוא הרבה מעבר לעניין שלנו בצילום. נכון שזה מיוחד ונחמד שאנחנו יכולים לצלם אזורים ושטחים מסוימים מלמעלה, זה תמיד דבר מיוחד, אך השימוש העיקרי שעושים ברחפן כזה הוא לא רק לצורך צילומים אישיים או כאלה שאנחנו רוצים לעלות לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות.

עיקר השימו נעשה לצרכים מקצועיים, בין אם מדובר על צרכים מסחריים, פרסומיים, שיווקיים, ובין אם מדובר בצרכים ביטחוניים. אנחנו יכולים למצוא את הרחפן בשימוש של זרועות הביטחון השונות וכן בקרב גורמים פרטיים שרוצים לאבטח מקומות מסוימים ולתעד מה מתרחש בו בזמן מסוים.

צריך לומר שצילום גו פרו הוא לא מהצילומים האיכותיים ביותר שיש, הוא גם לא יכול לתפוס שטח נרחב בזמן הצילום, אך הוא בהחלט יכול להציג תמונה מרשימה שאנחנו לא יכולים לצלם בשום דרך אחרת, בוודאי לא על ידי מצלמת יד רגילה או מצלמה סלולרית. זו הסיבה שאנחנו משתמשים במצלמה כזו.

סיבה אחרת היא, ששום מצלמה לא מסוגלת להתבונן מלמעלה על השטח, מבלי שאנחנו נצטרך להחזיק אותה. עכשיו תתארו לעצמכם שאתם נמצאים מעל צוק, ושולחים רחפן שיצלם מה קורה מתחתיו. הדרך הטובה ביותר לצלם היא בעזרת רחפן, אנחנו לא נוכל להגיע לרזולוציה שהוא מגיע, עם שום מצלמה אחרת.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד