איך בוחרים פינת זולה

איך בוחרים פינת זולה

פינות זולות הפכו בשנים האחרונות לאלמנט נפוץ גם בקרב אנשים פרטיים וגם בקרב לקוחות עסקיים. פינות זולה מיוצרות בגדלים שונים והן מתאימות למגוון שימושים. אבל איך בוחרים פינת זולה שתתאים בדיוק לצרכים של כל לקוח? הכנו לכם מספר טיפים בהמשך.

בחרו פינת זולה לפי גודל נכון – בחירת פינת זולה חייבת להתאים לגודל הנתון. חשוב שהפינה תאפשר ישיבה נוחה במקום בו תרצו למקם אותה, ולא תתפוס חלק גדול מידי ממנו. מדדו את השטח שיש לכם בגינה, בחצר או בדק ובכל מקום בו תרצו למקם את פינת הזולה. וודאו כי יש מקום למעבר אל תוך הפינה וכי המעבר והישיבה לא יעשו בדוחק. זכרו שהזולה נועדה להיות מקום מרגיע ובעל מרחב ולא מקום מלחיץ שאינו נוח לישיבה.

התאימו את עיצוב הזולה לסביבה – עיצוב הזולה חייב להיות תואם לסביבה בו הוא נמצא. לדוגמא: אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי תוכלו לבחור זולה המעוצבת בצבעים כהים השמים דגש על הכפירות והמסיביות של הרהיטים. אם ביתכם מעוצב בסגנון מודרני, תוכלו לבחור בפינת זולה בעלת מראה קליל ונקי יותר עם צבעי כריות בהירים. בתי עסק כמו גני אירועים, בוחרים בדרך כלל פינות זולה בעלות מראה נקי ומודרני, ופינות זולה לבריכה מאופיינות בקלילות בעיצוב ובכריות בצבעים צבעוניים.

גובה הזולה – למרות שזולה מקורה במקום ישיבה בו יושבים קרוב לאדמה, כיום ניתן למצוא פינות זולה בגבהים שונים. פינות הזולה מתחלקות בדרך כלל לזולה נמוכה ולזולה גבוהה, ולכן חשוב לבדוק מה הצורך שלכם. לדוגמא: זולות נמוכות יתאימו יותר לאנשים צעירים ולילדים שיכולים לקום במהרה מהכיסא הנמוך. זולות גבוהות, לעומת זאת, מתאימות לאנשים מבוגרים יותר שרוצים לשבת במקום רגוע אך לקום ממנו ללא קושי. בנוסף, הזולות הנמוכות מתאימות לעיצוב חופשי בסגנון וצבעוני, בזמן שהזולות הגבוהות נחשבות לשמרניות יותר בעיצוב.

מיקום הזולה – אלמנט נוסף וחשוב בבחירת הזולה היא המיקום. החליטו היכן תרצו למקם את הזולה ולפי המיקום בחרו את פינת הזולה המושלמת עבורכם. אם תרצו למקם את הזולה ליד בריכה – חשוב לבחור בזולה המתאימה בגודל ובעיצוב לבריכה, כמו גם זולה לגינה לחצר או למרפסת. כאשר אתם בוחרים את פינת הזולה, חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע שיכולים להתאים את הפינה המושלמת ביותר עבורכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד