צימרים מומלצים בצפון עם נוף

צימרים מומלצים בצפון עם נוף

בשנות האלפיים, אחרי יציאת צה”ל מלבנון וחזרת השקט לצפון הארץ, התחלנו לראות תופעה מאוד מעניינת של הופעת צימרים, בקתות נופש לזוגות ומשפחות, ביישובים שונים בצפון הארץ. הצימרים כבשו את האזור וכבשו את הישראלים אשר חיפשו מקומות לנפוש בהם באופן שקט ורגוע, עם או בלי הילדים, בלי שיצטרכו להיות בבית מלון עם אנשים אחרים, ויזכו בכל הפינוקים שהם אוהבים.

הצפון הישראלי ידוע, בין היתר, גם בזכות העובדה שמדובר באזור מאוד מיוחד מבחינת הנופים שלו. להבדיל מהדרום המדברי, הרי שהצפון הוא ירוק, צומח ומשגשג, יש בו נופים שמזכירים לרבים את שוויץ ומקומות אחרים אשר מוכרים להם מהמציאות או מגלויות.

אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של צימרים מומלצים בצפון עם נוף, כלומר צימרים שאפשר לשבת בהם, להסתכל החוצה מהחלון או לשבת במרפסת ולראות את הנופים המרהיבים של צפון הארץ. בין אם זה בגליל התחתון או העליון, גליל מערבי או מזרחי, אזור הכנרת, עמק יזרעאל, רמת הגולן ואזורים אחרים.

צימרים מומלצים בצפון עם נוף

על מנת ליהנות מצימרים מומלצים עם נוף בצפון הארץ, ההמלצה היא לבדוק תחילה באילו ישובים מדובר. כלומר, אפשר לקחת רשימה של יישובים בהם יש צימרים שנראים לנו טוב, ולבחון איפה בדיוק הם ממוקמים והאם באמת יש שם נופים יפים ומרשימים. לאחר מכן, אנחנו יכולים לבדוק היכן ממוקם הצימר עצמו. לא תמיד על המפה אפשר לראות את המיקום המדויק ואיזה נוף רואים ממנו, אז אפשר להשתמש בחוות דעת, המלצות וביקורות של גולשים בשביל להכריע בשאלה, האם מדובר בצימרים עם נוף או לא. לא פעם אורחים שביקרו בצימר, בין שלל ההמלצות וחוות הדעת שלהם על המקום, יספקו גם מידע נוסף, לגבי השאלה, היכן הוא ממוקם ואיזה נוף ניבט ממנו.

חשוב להדגיש, שאלת הנוף היא מהותית אך היא לא אמורה לבוא על חשבון נקודות אחרות, כלומר היא לא אמורה לבוא על חשבון נקודות כמו, איכות הצימר, ניקיון, גודל, מה הוא כולל ועוד. מדובר בדבר שאמור לבוא ביחד, נקודת התייחסות נוספת לשאר הנקודות שאנחנו לוקחים בחשבון.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד