יועץ משכנתא

יועץ משכנתא בפרויקט מחיר למשתכן

מחיר למשתכן נחשבת לאחת מתכניות האוצר הפופולאריות ביותר, אשר המטרה שלה היא לשווק קרקעות להקמה של כ – 70 אלף יחידות דיור. מדובר על הנחה של מאות אלפי שקלים על מחיר הדירה. בנוסף לכך, מי שירכש דירה בתכנית מחיר למשתכן, יוכל ליהנות משיעורי מימון משמעותיים, אפילו עד לסכום של 90% משווי הדירה. כלומר, אין צורך בהון עצמי משמעותי, מספיק להביא 100 אלף ₪ והשאר במשכנתא. הבנקים הגיעו להסכמה עם משרד הבינוי והשיכון ועם משרד האוצר, כי עבור כל מי שרוכש דירה במסגרת התכנית מחיר למשתכן, המשכנתא תילקח בהתאם לערך הריאלי של הדירה, ולא כפי שהוא נמכר בהנחה במסגרת התכנית. כלומר, שיעור ההון העצמי שעל הרוכשים להציג יהיה שולי, ויעמוד על סכום של כ – 100 אלף ₪ בלבד. אך מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתא, על מנת להבין את כל האותיות הקטנות.

יועץ משכנתא בפרויקט מחיר למשתכן – נקודות חשובות שכדאי לדעת

אחת הנקודות החשובות שנלקחות בחשבון כאשר מעוניינים לקחת משכנתא על הדירה, במסגרת תכנית מחיר למשתכן, היא המחיר הריאלי של הדירה. אך כיצד ניתן לקבוע את המחיר, אם עצם קיום הפרויקט הזה מוזיל את מחירי הדירות שנבנות באזור. יש להבין כי הקמת פרויקטים השייכים לתכנית מחיר למשתכן, גורמת להורדת מחירי הדירות גם בפרויקטים שאינם שייכים לתכנית אך נמצאים בסמיכות אליהם. כמו כן, חשוב להבין מה עומד לקרות במידה ורוכש הדירה לא יצליח לעמוד בתשלומי המשכנתא? יועץ משכנתא מקצועי ומנוסה כמו צחי גרוסמן, יוכל לייעץ לכם לגבי בחירת המשכנתא המתאימה לכם ביותר ולספק מענה לכל השאלות. ניתן לבחור את כמות השנים לפריסת המשכנתא, גובה ההחזר החודשי ועוד. מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתא עוד לפני שחותמים על החוזה, היות וישנם פרויקטים, כגון מחיר למשתכן, אשר אינם חביבים על הבנקים ולכן הם עלולים שלא לאשר את ההלוואה.

יועץ משכנתא

לסיכום, יועץ משכנתא בפרויקט מחיר למשתכן נחשב לדבר הכרחי שאין לוותר עליו. הוא יכול לסייע לכם לבחור את מסלול המשכנתא האופטימלי עבורכם, לנהל משא ומתן עם הבנק לגבי נתוני המשכנתא השונים, להוריד את גובה הריבית החודשית וכדומה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד