מאיר פנים

מאיר פנים – למה חשוב לתרום רהיטים לנזקקים?

הרבה פעמים כשאנחנו רוצים לתרום לאחרים, אנחנו בוחרים לעשות את זה דרך כסף. זה הכי פשוט, הכי קל. אנחנו מוצאים את הארנק ותורמים. לפעמים אנחנו תורמים כמה שקלים, לפעמים אנחנו תורמים דרך כרטיס אשראי. זה נראה לנו השיטה הכי מהירה והכי פשוטה.

לשמחתנו יש מספר עמותות, אשר גם אם הן היו שמחות שנתרום להן כסף על מנת שיוכלו לעזור לנזקקים, הרי שהן מציעות לנו אפשרות אחרת, מסלול שונה לתרומות, והכוונה מסלול שמאפשר לנו לתרום אלמנטים ממשיים, למשל רהיטים. דוגמא טובה לכך היא עמותת מאיר פנים אשר פועלת בשורה של מקומות בישראל, ועוזרת להתרים לנזקקים רהיטים מסוגים שונים, לצד תרומות אחרות שמתבצעות באופן ישיר או דרך כספים שהעמותה מקבלת.

מאיר פנים

הרעיון של תרומת רהיטים הוא רעיון ייחודי וקסום אשר במובנים מסוימים, הוא טוב לשני הצדדים, גם למי שתורם וגם למי שמקבל את התרומה. לא במקרה עמותה כמו מאיר פנים מזמינה את הציבור לתרום רהיטים ישנים, לצד תרומה כספית לעמותה או בלי קשר אליה.

אנחנו בתור תורמים, נהנים מאפשרות להעביר לנזקקים רהיטים ישנים שאין לנו צורך בהם. בצורה כזו, במקום שאנחנו נזרוק את הרהיטים או נעביר אותם לאנשים שלא בהכרח צריכים אותם, שלא נדבר על כך שאנחנו נשמור אותם והם יתפסו לנו מקום, אנחנו עושים מצווה וממחזרים את השימוש בהם ומעבירים את הרהיטים לאנשים שצריכים אותם.

חשוב לציין, בעמותת מאיר פנים יש אנשים שדואגים גם לתקן רהיטים שבורים שניתן עוד להשתמש בהם, בשביל להעביר אותם כמו חדשים אל הנזקקים.

הנזקקים נהנים מאפשרות לקבל רהיטים מסוימים שהם צריכים, בין אם מדובר בשולחן כתיבה, מיטה, ארון וכדומה, במקום להשקיע את מעט כספם ברכישת רהיט או להמשיך להשתמש בריהוט הישן שלהם.

תתארו לעצמכם כיצד מרגיש ילד שזוכה לקבל שולחן כתיבה משלו, שולחן עליו הוא יכול לעשות את שיעורי הבית שלו. תתארו לעצמכם כיצד מרגישים הורים שיכולים להעניק לילדים שלהם מיטה משלהם, במקום שישנו על ספות או על הרצפה במזרונים. אין ספק שזו תרומה ייחודית ומועילה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד