גיבוי אתר וורדפרס

גיבוי אתר וורדפרס

אתרי וורדפרס הם אתרים מאוד נפוצים כיום. ישנם לא מעט אתרי וורדפרס ברחבי האינטרנט ומרבית האנשים אשר מעוניינים להקים אתר אינטרנט, עושים זאת באמצעות תוכנת וורדפרס. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. אתר וורדפרס הוא אתר אשר נוח וקל לבנות אותו. כל אדם יכול להוריד את התוכנה ולבנות באופן פשוט אתר אינטרנט על ידי שימוש בוורדפרס ולכן, רבים עושים זאת. אם יש לכם אתר וורדפרס, חשוב מאוד שתדעו שאחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר עבור כל אתר וורדפרס ועבור כל סוג של אתר אינטרנט בכלל הוא גיבוי האתר. ללא גיבוי רציני של האתר הלא שכל מה שעמלתם עליו בבניית האתר שלכם, יכול להעלם יום אחד מכל סיבה באשר היא ומבלי אפשרות כלשהי שתוכלו לשחזר זאת.

גיבוי אתרים – למה זה חשוב

כאמור, כאשר מדובר בגיבוי אתרי אינטרנט, מדובר בדבר חשוב ומהותי מאוד. לא מעט אנשים עומלים רבות על בניית האתר ועל התוכן שבו. לעיתים, מסיבות שונות כגון: פריצות של האקרים או תקלות, האתר קורס לחלוטין וכל מה שיש בו פשוט נעלם. כאשר קורה דבר כזה ואין גיבוי, האדם אשר בנה את האתר יאלץ לשחזר בעמל רב את כל האתר מחדש. מדובר בפעולה מתסכלת ומאכזבת מאוד. לכן, הדבר הבסיסי והחשוב ביותר לעשות כאשר בונים אתר וורדפרס ובוחרים עבורו שרת אחסון וורדפרס על מנת שהאתר יופיע באינטרנט הוא: לבחור את סוג הגיבוי הטוב, האיכותי והמתאים ביותר עבור האתר. לכל סוג של אתר מתאים סוג גיבוי שונה ויש לבחור בצורה הנכונה את הגיבוי עבור האתר, בכדי שבמקרה של קריסת האתר מכל סיבה שהיא, הגיבוי יאפשר שחזור מהיר, נוח ופשוט שלו.

גיבוי אתר וורדפרס

כיצד מגבים אתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס הם אתרים נפוצים מאוד. לא מעט מאתרי האינטרנט הקיימים כיום הם אתרי וורדפרס. ניתן לגבות באופן ידני אתר וורדפרס בתוכנת בניית האתר עצמה או על ידי גיבוי של שרת האחסון הנבחר עבור האתר דרך https://jetserver.co.il. לא משנה באיזה סוג גיבוי בחרתם עבור אתר וורדפרס, כדאי לוודא מראש שמדובר בגיבוי איכותי אשר בעת הצורף מאפשר שחזור מהיר של כל האתר בצורה הטובה, הקלה והנוחה ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד