girl-1245773__340[1]

5 טיפים לבחירת ספה או מיטת נוער

רכישה של ספה או מיטת נוער מתבצעת בעת שהנער או הנערה נמצאים כבר בשלב גיל ההתבגרות שלהם. שלב שבו הם מבקשים להיות שותפים לרכישה של מיטה עבורם, כזו שתספק להם את האיכות של המזרון, הנראות המיוחדת והפרקטיות שיש במיטות וספות נפתחות נוער.

מיטת נוער עשויות ממזרון איכותי שמותאם לצרכים הפיזיולוגים של הנערים שזקוקים לתמיכה מקסימלית ומסייעים לשינה טובה ואיכותית לאורך כל הלילה. יש לשים דגש על בחירה של ספה שמיוצרת בחברה בעלת שם ומוניטין שכן היא מספקת את הביטחון לאיכות ולעמידות של המיטה והמזרן לאורך שנים רבות.

להלן חמישה טיפים לבחירה:

מידות המיטה – חשוב שהמידות יהיו בהתאם לגופו של הנער או הנערה. חשוב למדוד לפני כן את הרוחב והאורך הרצויים לפי מידות החדר. ישנן היום מגוון של מיטות שמתאימות לנוער כגון: ספות נפתחות, כורסא נפתחת למיטה, מיטה רגילה מעץ או מתכת, מיטה חשמלית מתכווננת, מיטה וחצי, חלקן מגיעות עם מיטה נפתחת למקרה שמגיע חבר לישון ועוד. ברור שאם החדר קטן חשוב שהמיטה תיקח כמה שיותר נפח קטן בחדר ולכן כדאי לתכנן במדויק את הגודל של המיטה בה מעוניינים.

נוחות – על נוחות אין להתפשר, אבל חשוב שהמיטה תהיה טובה וראויה לנער עצמו לפני הכול. תנו להם להרגיש את המזרנים ולבדוק מספר אופציות של מזרונים, הם ידעו מה נוח להם ולשם תכוונו. יש מיטות עם קפיצים בודדים, יש משולבים ויש מיטות קשיחות יותר. שנת לילה איכותית תימדד בנוחות שלהם ולא בשלכם.

ארגז מצעים- למיטות רבות מתווסף להן ארגז המצעים, שזה מקור אחסון פרקטי ונוח. ארגז מסייע לשמור על הסדר ולהכיל בתוכו את המצעים של החורף לדוג’ או בגדים, משחקים וכו’ ששייכים כאמור לנער עצמו.

צבע – יש חשיבות כמובן לצבע של המיטה או להדפס שמודפס עליה וכדאי גם כאן להתחשב ברצונו של הנער שיש לו טעם ועדיפויות משלו, כל עוד מודבר בתקציב שאתם יכולים לעמוד בו.

תקציב- כאן זה ברור שכדאי להגדיר תקציב ריאלי מראש, זאת לאחר שנחשפתם למחירים של מיטות נוער. כמו כן, ניתן לבדוק גם ספות במבצע בחנויות הממותגות ושהן מספקות אחראיות לפחות לשנה אחת.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד