ביטוח בריאותי קבוצתי

ביטוח בריאותי קבוצתי – יתרונות מול ביטוח פרטי

ביטוח בריאות הוא דבר חשוב מאוד עבור כל אדם. במסגרת ביטוח בריאותי האדם המבוטח יכול לקבל טיפולים רפואיים יקרי ערך במידה הצורך, במחיר זול. בעוד שישנם לא מעט אנשים אשר מבטחים את עצמם באופן פרטי ומשלמים על כך לא מעט כסף, ישנם מעסיקים רבים במקומות עבודה המציעים לעובדים ביטוח בריאות קבוצתי, כמו זה שנמצא בקישור זה. לביטוח בריאותי קבוצתי ישנם יתרונות רבים הן עבור המעסיקים המציעים זאת לעובדים שלהם והן עבור האדם הבוחר בביטוח מעין זה.

מהו ביטוח בריאותי קבוצתי

חברות שונות מציעות כיום ביטוחים רפואיים לכל אדם. במסגרת הביטוח הרפואי, האדם יקבל טיפולים רפואיים יקרים כגון: ניתוחים והשתלות בארץ ובחוץ לארץ ותרופות יקרות ערך במחיר זול משמעותית מהמחיר אותו הוא ישלם עליהם ללא הביטוח הרפואי. לכן, אנשים רבים בוחרים לבטח את עצמם ואת בני המשפחה שלהם בביטוח רפואי פרטי אשר ידאג למצבם הבריאותי בצורה הטובה ביותר.  ביטוח רפואי פרטי הוא דבר אשר יכול לעלות לא מעט כסף לאדם הבוחר בו ולכן, כיום מוצעות אלטרנטיבות לביטוח רפואי קבוצתי על ידי מעסיקים במקומות עבודה. הביטוח הרפואי הקולקטיבי, המשותף למספר עובדים, מבטיח לכל עובד המבוטח בו את כל הזכויות הרפואיות אותן היה מקבל במסגרת ביטוח בריאותי, במחיר זול ומשתלם הרבה יותר מהמחיר אותו היה משלם בביטוח הפרטי.

>>> בדקו האם הביטוח מכסה תאונות דרכים בחו”ל

ביטוח בריאותי קבוצתי

מדוע כדאי לעשות ביטוח רפואי קבוצתי

כאמור, אחת הסיבות הטובות ביותר לעשות ביטוח רפואי קבוצתי היא העלות הכספית. ניתן לחסוך לא מעט כסף כאשר בוחרים בביטוח הרפואי הקבוצתי על פני הביטוח הרפואי הפרטי. כך שעובד במקום עבודה אשר בוחר בביטוח מעין זה, ישלם עליו הרבה פחות. מעבר לכך, מעסיק אשר בוחר לבטח את עובדיו בביטוח רפואי משותף, יוצר תחושת אמון של העובד ושומר על העובד שלו במקום העבודה. מדובר בביטוח רפואי בעל יתרונות רבים הן עבור העובד אשר הוא מוצע לו והן עבור המעסיק המציע את הביטוח הזה. בכדי שהביטו הרפואי יכסה כמה שיותר טיפולים רפואיים ותרופות יקרות ערך, חשוב מאוד לבחור בחברה המציעה את הביטוח הרפואי הקבוצתי הטוב ביותר.

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד