ספרים מומלצים

ספרים מומלצים

גם היום בעידן הטלוויזיה והמחשבים, עידן הסלולר והטאבלטים, לא נס ליחם של ספרים. צעירים ומבוגרים קוראים כמויות גדולות של ספרים, ואנחנו עדים גם לפרסום של ספרים רבים, בין אם מדובר בכאלה של סופרים ותיקים ובין אם מדובר בספרים של סופרים שזה להם ספרם הראשון.

אומנם במהלך השנים האחרונות יכולנו למצוא שלושה שינויים עיקריים בתחום הספרים בישראל, שינויים שהשפיעו לא מעט על הצרכנים ועל הסופרים. שינוי ראשון, הוא סגירתן של חנויות ספרים קטנות והיווצרות שתי רשתות גדולות בתחום, שינוי שני זה חקיקת חוק הספרים וביטולו, והשינוי השלישי הוא איחודן של הוצאות ספרים שונים.

ספרים מומלצים

עם כל זה, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של ספרים מומלצים מתחומים שונים ויתרה מכך, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות שממליצים על ספרים מסוגים שונים לקהל הקוראים. זה נכון לגבי ספרי פרוזה, שירה, עיון, ספרים עבריים וספרים מתורגמים ועוד. כל אחד יכול למצוא ברשימות אלו את הסגנון האהוב עליו ובוודאי ימצא שורה של ספרים שהוא אוהב ומעוניין לקרוא.

אנחנו יכולים למצוא רשימות של ספרים מומלצים, הן בעיתונות הכתובה אשר בחלקה הגדולה עדיין משמרת את הרעיון של מדורי ומוספי ספרים שבועיים, כולל המלצות על מגוון ספרים חדשים, כמו כן אנחנו יכולים למצוא רשימות של ספרים מומלצים באתרי אינטרנט שונים וכן אנחנו יכולים למצוא רשימות של ספרים מומלצים ברשתות חברתיות, פורומים ועוד שורה של מקומות בהם הקוראים עצמם ממליצים על ספרים שהם נהנו לקרוא.

חשוב להדגיש כאן נקודה מעניינת, בזכות האינטרנט החלו להיפתח יותר ויותר מועדוני קריאה וכן אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר קבוצות קריאה שמציעות לקוראים לשבת ביחד , להתכנס ולדבר על הספר, בין אם מדובר בספר פרוזה רגיל, ספר עיון או כל ספר אחר.

חשוב להדגיש, כל השיחה על ספרים מומלצים הוא מעט בעייתי, מאחר וכל המלצה היא עניין סובייקטיבי, כל המלצה יכולה להתקבל על ידי גורם כזה או אחר, בצורה כזו או שונה. על כן, צריך להסתכל על ההמלצות בצורה נכונה ולזכור שבסופו של דבר מדובר בהמלצה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד