ציפוי ארונות מטבח

ציפוי ארונות מטבח

ארונות המטבח הם החלק המרכזי ביותר והגלוי ביותר במטבח של כל אחד מאתנו. מכיוון שארונות אלו נמצאים בשימוש גבוה, העמידות שלהם נשחקת במידה רבה יותר מאשר ריהוט או אביזר אחר במטבח. פעם היה נהוג במקרים של שחיקת ארונות מטבח להחליף את כולם לארונות חדשים, מכיוון שאין אפשרות להחליף רק ארון אחד- זה לא יהיה מתאים ולא יראה אסתטי. נוסף על כך, במידה וארון אחד נשחק או נשבר זה מעיד על שחיקה בכל הארונות ולכן יש צורך להחליף את כולם. החלפת כל ארונות המטבח מצריך תקציב גדול לשם כך. לא כולם יכולים לעמוד בהוצאות כאלו, וגם אלו שיכולים לא בטוח שרוצים להשקיע בכך.

לכן, הפתרון הטוב ביותר בתחום המטבחים הוא חידוש באמצעות ציפוי של ארונות המטבח הקיימים. ציפוי ארונות המטבח מעניק לכל מטבח יופי, אסתטיות ולעיתים אשליה של חלל גדול יותר במידה ומדובר בחלל קטן יחסית.

ציפוי ארונות מטבח

סוגי ציפויים לארונות המטבח

  • ארונות מטבח בגימור זכוכית – ניתן לצפות את ארונות המטבח בגימור זכוכית כך שהמטבח יראה נקי, חדשני ויוקרתי. ציפוי הזכוכית הינו חזק ועמיד מאוד בניגוד למה שמקובל לחשוב על ציפויים כאלו. יש לקחת בחשבון שציפוי זכוכית אינו מומלץ למטבחים אשר פעילים מאוד מכיוון שהם דורשים תחזוק גבוהה מאוד בגלל הלכלוך שנראים עליהם באופן מידי, גם אם מדובר בטביעת יד.
  • ארונות מטבח בגימור פורמייקה – כן, לא התבלבלנו. מדובר באותו ציפוי פורמייקה המוכר והטוב מפעם. רק שכיום מדובר על ציפוי משודרג ואיכותי ביותר עם מגוון גדול מאוד של צבעים, סגנונות ועיצובים. ניתן לבחור ציפוי פורמייקה דמויי עץ ואפילו דמוי עור.
  • ארונות מטבח בגימור פורניר – ציפוי בגימור פורניר הינו ציפוי ייחודי ומעניין. הפורניר יעניק למטבח שלכם מראה אסתטי ויפה בזכות ארונות במראה עץ. ניתן לבחור בין גימור פורניר מעץ טבעי או פורניר משוחזר העשוי מעץ מעובד אשר עבר צביעה.

יתרונות ציפוי ארונות מטבח

לאחר בחירת הציפוי היפה והאפקטיבי ביותר עבורכם תוכלו ליהנות ממראה של מטבח חדש, מודרני ויוקרתי. כך גם חווית הבישול תהפוך למהנה הרבה יותר. רוצים לראות את העבודות שלנו? בואו לאתר ותוכלו להתרשם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד