חופשה רומנטית

חופשה רומנטית קרוב לבית

אין דבר מפתיע ומפנק יותר מאשר לצאת לחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג, אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב – אין צורך להרחיק בשביל שהחופשה תהיה מוצלחת. ניתן לצאת לחופשה רומנטית מושלמת, גם קרוב לבית! אז בין אם חיפשתם חופשה רומנטית בתל אביב, בחיפה או בירושלים – המאמר הבא הוא בשבילכם!

חופשה רומנטית בתל אביב

את תל אביב אנו לרוב מכירים הודות לאזורים המודרניים והחדשניים יותר שבה, אולם קסמה האמיתי של תל אביב, יש שיאמרו, טמון בשכונות הישנות. סיורים רגליים מומלצים בעיקר בשכונת נווה צדק, רחוב נחלת בנימין, לילינבלום והרצל. מדובר ברחובות יחסית סמוכים אחד לשני שמאפשרים מעבר רגלי מרחוב לרחוב. מבחינת מציאת מלון בתל אביב, נמליץ על מלון דן,  מן הוותיקים והמרשימים בארץ שהצליח לשמר את מוניטין היוקרה לאורך שנים. מלבד החדרים המודרניים והיוקרתיים, בריכת השחייה, הג’קוזי והמסעדות, המלון שוכן בסמוך לחוף ובמרחק הליכה קצר מכל האטרקציות הרומנטיות שהזכרנו.

חופשה רומנטית בירושלים

רחובותיה העתיקים של ירושלים ופיסות ההיסטוריה המפוזרות בה הופכות אותה למושלמת עבור טיול רומנטי. גם בה תוכלו לערוך סיורים רגליים בשכונות העתיקות כמו בית הכרם, המושבה הגרמנית ושאר השכונות שנבנו מחוץ לחומה. לצדן, קיימים מגוון מוזיאונים, בתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק שזיהו את הפוטנציאל התיירותי של המקומות. שימו לב שחלק מהשכונות נמצאות במרחק רב אחת מהשנייה ולכן עדיף לתכנן את הסיור מראש..  גם בירושלים תזדקקו וודאי למלון איכותי שישתלב באווירת החופשה. מלון בירושלים שקיבל לא מעט ביקורות חיוביות הוא מלון דן ירושלים. מעבר לנוף עוצר הנשימה של ירושלים, אזור הר הצופים ומדבר יהודה הנשקף מחלונות החדרים, המלון מספק גישה למרכזי תחבורה ציבורית במרחק קצר או ליציאה לטיולים נוספים באזור ירושלים, וכמובן את כל הפינוקים והנוחיות שירצה האורח.

חופשה רומנטית בחיפה

לצד תל אביב וירושלים, גם חיפה מקבלת חשיבות מרכזית בערים המתוירות בישראל ולא בכדי. טיולים רומנטיים בחיפה מומלצים במיוחד, באזור הנמל, המדרחוב, המושבה הגרמנית וכמובן הגנים הבהאים. במידה ואתם חובבי טבע, תוכלו לצאת יחד עם בן\בת הזוג לטיולי אופנים באזור הכרמל או אפילו לטיול רגלי בגנים הלאומיים. בנוסף, בשנים האחרונות רחובותיה המרכזיים של חיפה עברו שיפוץ ושיקום ומיתגו את עצמם כמרכזי תיירות, מסעדות ובילוי. ואם כבר הזכרנו את אזור הכרמל, במידה וחיפשתם מלונות בחיפה, מלון דן כרמל יספק לכם חווית לינה ייחודית המשלבת רוגע ונוף מרהיב לצד חדרי יוקרה המעוצבים בסגנון המשלב קלאסיות לצד אלגנטיות שתתאים לאופי החופשה הרומנטית שאתם מחפשים.

אז איפה החופשה הבאה שלכם?

אין ספק כי תל אביב, ירושלים או חיפה מתחרות ביניהם כיעדים אטרקטיביים לחופשות רומנטיות בישראל, ומוכיחות שלא צריך לחפש רחוק את המקום האידיאלי לחופשה הבאה. באשר למלון בתל אביב, מלון בירושלים או מלונות בחיפה, רשת דן מספקת לקהל הרחב אפשרויות לינה איכותיות, יוקרתיות ומגוונות במיוחד. חופשה נעימה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד