מיטות נוער

מיטות נוער

ידוע כי שינה איכותית, רציפה ועמוקה, משפיעה בצורה ניכרת על מצב הרוח הכללי ויכולת הריכוז של ילדים ובני נוער. אף ילד לא יצליח להתרכז בלימודים, אם כואב לו הגב, לא נוח לו בצוואר או שהוא פשוט ישן גרוע בלילה. לכן חשוב להשקיע עבורם במיטה איכותית, שתוכל לספק להם את שנת הלילה שהם זקוקים לה. רק אם תהיה להם את התמיכה המושלמת לעמוד השדרה ותחושת נוחות כללית, הם יוכלו ליהנות משינה רציפה, שתבטיח להם בוקר פורה וערני יותר בזמן הלימודים. היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מיטות נוער שונות (וריהוט אחר לבית כמו מזנון), המגיעות בגדלים שונים, צבעים שונים ודגמים שונים. חשוב לבחור את המיטה ביחד עם הילד, לתת לו לשכב על מספר מיטות על מנת שיחליט מה הכי נוח ונעים עבורו.

טיפים לבחירת מיטות נוער

ישנם מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כאשר באים לבחור מיטת נוער חדשה. אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר, הוא החומר שממנו עשויה המיטה. בסיס המיטה, רגלי המיטה והמסגרת של המיטה – כל אלו חייבים להיות עשויים מחומר קשיח ויציב, אשר יבטיח עמידות ויציבות לאורך זמן. בסיס המיטה חייב לתמוך במזרן בצורה אחידה, כדי להבטיח תמיכה מושלמת לעמוד השדרה. נקודה חשובה נוספת, היא ממדי המיטה. חשוב שהמיטה תתאים גם למידות של הילד, וגם למידות של חדר השינה. במידה ומדובר על חדר שינה קטן יחסית, חשוב לוודא כי המיטה אינה חוסמת את המעבר החופשי בחדר. מעבר לכך, מומלץ תמיד לרכוש מיטה בעלת ארגז אחסון, על מנת להבטיח מקום אחסון נוסף למצעים, לכריות או לכל חפץ אחר. כמובן שיש צורך לצרף למיטה מזרן אורתופדי, אשר יבטיח לילד את חווית השינה הטובה ביותר. כדאי לתת לילד לבחור את דגם המיטה המועדף עליו, היות והוא זה שיצטרך לישון עליה בסופו של דבר.

מיטות נוער

לסיכום, ניתן היום לבחור מתוך מגוון רחב של חדרי נוער מיטות נוער שונות, במטרה להתאים לילד שלכם את המיטה המושלמת עבורו. חשוב לשים לב, כי מדובר על מיטה נוחה ויציבה, העשויה מחומרי גלם איכותיים ומעוצבת בסגנון שמתאים לחדר השינה ולטעם האישי של הילד.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד