סווטשירטס לנשים

סווטשירטס לנשים – טרנדים לשנת 2018

בכל הנוגע לאופנה, רבות מאתנו כבר יודעות כי האופנה משתנה כל הזמן, כאשר בכל פעם ישנם טרנדים שחוזרים ומגיחים משנים קודמות או מטרנדים חדשים שלא נתקלנו בהם אף פעם.

בחודשי החורף אנו רוצות לשמור על גוף חם וליהנות מבגדים מפנקים אך בו בזמן גם לשמור על לוק מושלם ומעניין.

בשל כך הכנו לכן רשימה של טרנדים לוהטים של סווטשירטס לנשים שיפנקו אתכן בכל מהלך החורף וגם ישימו את הדגש על עכשוויות והבנה עולם האופנה.

סווטשירטס לנשים

אז מהם הטרנדים הלוהטים בסווטשירטס לנשים?

הדפסי אותיות ומספרים – אחת הטרנדים שחזרו אלינו משנות ה 200 הם הסווטשירטס אשר עליהם מוטבעים אותיות ומספרים. סווטשירטס אשר מאופיין במגוון הדפסים שממוקמים בזרועות או אפילו במרכז החולצה משדר עדכנות, יופי והמון סטייל.

הדפסי פסים – הפסים השייכים לנשים הצרפתיות היפייפות,  מגיעים גם לארץ עם אופנת הסווטשירטס שכובשת את כולם בפסים בגוונים שונים. פסים לאורך הם אלה שיככבו השנה, ויקנו לכל אחת מראה עדין מתוחכם ואפילו מעט צרפתי.

חיות חמודות – כולנו אוהבות חיות חמודות כמו פילים, נמרים, דובים חתלתולים ועוד, אז למה שלא נביע את האהבה שלנו אליהם באמצעות סווטשירטס. כיום ישנן מגוון סווטשירטס בהדפסי חיות שמתאימים גם לבית ולגם ליציאה.

מעטפת מפנקת – בצד האלגנטי יותר של ה סווטשירטס ני9ן למצוא גם כאלה שמעוצבים כחולצת מעטפת עבה ומפנקת. חולצה כזאת שמומלצת לרכישה בגוונים חלקים, תקנה לך מראה מתוחכם ועשוי שניתן ללבוש לעבודה, לפגישה ואפילו לדייט!

וינטג’  – שנות ה70 וה 80 הביאו עמם סווטשירטס במגוון צבעים, ובעיקר בגוונים עזים והדפסים מנוגדים. אם את חובבת וינטג’ תמיד תוכלי ליהנות מסווטשירט וינטג’ בגוונים שיכלו לחשוב עליהם רק בשנות ה80. המראה שמקבל ברכישת סווטשירטס כאלה הוא אורבאני והיפסטרי שאיליו כולם שואפים.

אז אם בא לך להעביר את העונה עם סווטשירטס מקסימים, זה הזמן לקבל השראה ולבחון את ה סווטשירטס שנמצאים כרגע בכל רשתות האופנה!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד