אסלה סמויה

מהי אסלה סמויה

אחד המוצרים שהופכים את חדר השירותים ואת חדר הרחצה לאלגנטי יותר, מתקדם ואף נוח יותר היא אסלה סמויה.

אסלה זאת הינה אסלה המעוצבת ללא תחתית תוך שהיא מותקנת באוויר ומחוברת לתשתיות כך שהיא תתפקד כמו האסלה הרגילה שאנו מכירים בעיצוב שאינו חדשני במיוחד.

אבל מה צריך לדעת על אסלה סמויה? למי היא מתאימה ומדוע היא נוחה יותר? כל התשובות בהמשך.

מהי אסלה סמויה?

אם נתקלתם לא פעם בבתים בעיצוב מודרני ואלגנטי אשר בהם יש אסלה שהחלק התחתון שלה לא נוגע או מחובר ברצפה, הרי שנתקלתם באסלה סמויה.

אז מה הופך את האסלה לסמויה

אם אתם רוצים לדעת מה הופך אסלה לסמויה, חשוב שתדעו כי אסלה זאת היא אסלה אשר מרחפת באוויר והיא יציבה משום שהיא מחוברת בצורה טובה גם לצינורות הביוב וגם באמצעות ברגים חזקים במיוחד שאינם נראים לעי. הברגים תופסים את האסלה ומחברים אותה בעוצמה לקיר.

אסלה סמויה

בנוסף לאסלה סמויה ישנה ידית הדחה סמויה ומיכל סמוי המאפשרים לאסלה לשמור על מינימום חלקים שנמצאים בחוץ.

אסלה כזאת מאופיינת בעיקר ביכולת שלה לרחף באלגנטיות מעל הרצפה מה שמקנה יותר נוחות בעיצוב ובניקיון.

אז מדוע כדאי לרכוש אסלה סמויה?

אסלה מסוג זה מאפשרת כלל יתרונות ביניהן: ניקיון קל יותר שמתבצע ממש מתחת לאזלה, עיצוב ייחודי שמתאים לשלל עיצובים וסגנונות, פחות מכשור סניטרי שבולט לעין, נוחות בעת השימוש והרגשה טובה בזמן הישיבה על האסלה.

אז כיצד מתקינים אסלה מסוג זה?

כדי להתקין אסלה סמויה ולנסות להוזיל עלויות מומלץ לחפש מחירים של אסלה סמויה בין החנויות השונות ולבחור באסלה שמחירה אטרקטיבי במיוחד.

לאחר מכן מומלץ לקבל סיוע מאנשי המקצוע להתקנה בטוחה של האסלה, או החלפה של האסלה הקיימת באסלה סמויה. בכך תוכלו ליהנות מאסלה חזקה, אלגנטית וכזאת שמשתלבת בכל חדר שירותים או חדר רחצה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד