יבוא ושיווק מוצרי פרסום

יבוא ושיווק מוצרי פרסום

ההבנה מוצרי פרסום הם בעלי ערך עצום בעולם השיווק חלחלה אל מנהלי שיווק ומנכ”לים רבים. כיום אין כמעט חברה המכבדת את עצמה שאינה משתמשת במוצרי פרסום בכדי לקדם את עסקיה ובכדי להותיר חותם על הלקוחות שלה. חברה רצינית צריכה להחזיק במספר מוצרי פרסום בכדי לפנות אל קהל לקוחות גדול ככל הניתן ובכדי להגיע ליצור אימפקט אצל הלקוחות שלה. כחלק מהתפיסה שמוצרי פרסום הם כה חשובים ישנן חברות הפונות אל יבוא ושיווק מוצרי פרסום. כך אנו רואים חברות הפונות אל סין או המזרח בכדי לייצר מוצרי פרסום. חברות אלו מעדיפות יבוא של מוצרים אלו אל מול קנייה שלהם בארץ. זוהי מגמה חדשה בארץ אך כפי שנראה בהמשך המאמר לא מדובר בהכרח במגמה חיובית והיא יכולה להוביל לכך שיגבו מחירים יקרים מהחברות הפונות אל ליבוא מוצרים אלו.

האם מוצרים מיובאים טובים באותה מידה?

חשוב להבין כי יבוא ושיווק מוצרי פרסום הוא שוק שהולך ומתפתח, תוכלו לראות זאת היטב באתר www.portmaneyal.co.il. אך אם אתם חברה המעוניינת לייבא מוצרי פרסום כדאי לכם לשקול ברצינות האם לבצע את המהלך הזה והאם לא עדיף לרכוש את המוצר בארץ. חשוב להבין כי אולי בחו”ל תקבלו מחיר נמוך יותר, אך כאשר מסתכלים על עלויות ההובלה המחירים לא בהכרח נמוכים יותר ואת זאת יש לקחת בחשבון. דבר נוסף וחשוב אף יותר הוא שפעמים רבות איכות המוצרים מחו”ל היא ירודה יותר והדבר משפיע מאוד על הלקוחות שלכם. תארו לכם כי הלקוח שלכם מקבל עט עם מיתוג של החברה שלכם אך לאחר מספר פעמים העט מפסיק לעבוד, מה הלקוח יחשוב על המוצר שלכם או על החברה שלכם?

יבוא ושיווק מוצרי פרסום

זכרו כי בשוק היבואנים קיימים רמאים

כאשר אנחנו מדברים על יבוא ושיווק מוצרי פרסום אנחנו חייבים לקחת בחשבון כי בשוק זה קיימים רמאים רבים. להבדיל מחברה בארץ שם יש לנו כתובת ואנשי קשר שאנו יודעים כי תמיד יהיו זמינים, כאשר אנחנו מזמינים בחו”ל החברה ממנה אנחנו מזמינים יכולה להיעלם לנו ולהשאיר אותנו עם שוקת שבורה והפסד כספי ניכר. על כן שקלו ברצינות האם אתם רוצים להזמין את המוצרים מחו”ל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד