doctor-3154793__340[1]

מטפלים בשיניים מבלי לצאת מהבית

מרפאת שיניים ניידת היא פתרון מקורי ואיכותי עבור אנשים שאינם יכולים לצאת מהבית, או מתקשים לעשות זאת. אנו מכירים את הרופא הטוב שמגיע לביתו של המטופל גם בשעת לילה מאוחרת, והיום גם רופא השיניים יכול לעשות זאת. אמת, לפעמים אנו חושבים כי המכשור הרפואי של רופא השיניים גדול וכבד מכדי להזיז אותו ממקום למקום. אך למרבה המזל, הטכנולוגיה הולכת ומשתכללת. רופא השיניים מתאים את המכשור הרפואי שלו כך שיוכל לנוע בין בתי המטופלים.

טיפולי רופא שיניים

אז אילו טיפולי שיניים ניתן לקבל אצל רופא שיניים לבית? ובכן, אחד הטיפולים הנפוצים יותר הוא התקנת שיניים תותבות. אנשים מבוגרים (מגיל 65 ומעלה) עלולים לאבד את שיניהם כתוצאה ממחלה. משום כך, יש צורך לבצע התאמה של השיניים התותבות, חידוש שיניים ישנות ועקומות או הוספת השיניים התותבות במקרה הצורך.

לא מפחדים מרופא שיניים

בעבר, טיפולי השיניים היו כרוכים בסבל וכאב. מאז השתכללו המכשירים הרפואיים והיום ניתן לקבל את הטיפול המשוכלל ביותר ללא כאבים כמעט. ועדיין, הפחד מרופאי השיניים והמכשור הרפואי נשאר, בעיקר בקרב המטופלים המבוגרים אשר זוכרים את רפואת השיניים הישנה יותר. עם זאת, ברגע שטיפול השיניים מתבצע בביתו של המטופל, בסביבה הטבעית שלו, המטופל יכול להתגבר על הפחד.

ויש גם שיננית

לא רק שירותיו של רופא שיניים מקצועי מוצעים למטופל, אלא גם טיפולי שיננית. השיננית המקצועית מגיעה לביתו של המטופל במיוחד כדי להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר ולהסיר את האבנית. כך שאם יש אירוע גדול וחשוב שעומד ומתקרב – דוגמת מסיבת ברית מילה או חתונה, ניתן יהיה להעניק למטופל את המראה הטוב ביותר. השיננית משתמשת במכשור רפואי מתקדם המאפשר לה לבצע את הפרוצדורה ללא כאבים.

הרופא שעומד מאחורי השירות

ד”ר אלברטו סוקולובסקי הוא רופא שיניים מקצועי אשר מציע שירותי רופא שיניים לבית. לד”ר סוקולובסקי לא רק ניסיון ברפואת שיניים, אלא גם ניסיון עם מטופלים בגיל הזהב אשר לא פעם מסרבים לקבל טיפול שיניים מקצועי. כך שאם החלטתם להזמין ליקירכם טיפול שיניים עד הבית, דעו כי הוא נמצא בידיים טובות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד