ריצוף דמוי פרקט

ריצוף דמוי פרקט

הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו מבלים את שעות השינה ושעות המנוחה. בהתאם לכך, חשוב להעניק לבית מראה נעים ונינוח ולרהט אותו באופן שיהפוך אותו לחלל מפנק ואיכותי. הפתרון היעיל ביותר אשר נמצא עד היום למטרה זו הוא ריצוף דמוי פרקט באיכות גבוהה. ריצוף דמוי פרקט כשמו כן הוא, חיפוי לרצפה או לקירות המעניק לבית מראה נעים וחמים יותר לפי ההעדפה האישית.

שלא כמו פרקט אמיתי, הריצוף עשוי חומר גלם עמיד בו ניתן להשתמש למשך שנים רבות מבלי להתפשר על האיכות ומבלי להשקיע הון תועפות סכומי עתק. כידוע, פרקט הינו חומר עדין ביותר, שכל תכשיר ניקוי יכול לפגוע במראהו או בעמידותו לטווח זמן ארוך. למרות היוקרה שבה הפרקט מתאפיין, רבים נוטים להעדיף ריצוף דמוי פרקט ואף מאמינים כי מדובר בחומר גלם איכותי ויפה יותר.

ריצוף דמוי פרקט עשוי ממגוון רחב של חומרים שונים אשר מתאפיינים בעמידות גבוהה יותר, באורך חיים ממושך יותר ובאין ספור שימושים אשר נמנעים מאתנו כאשר מדובר בפרקט אמיתי. ריצוף דמוי פרקט יכול להיות עשוי מסוגים שונים של חומרי גלם כמו גרניט פורצלן, סוגי שיש שונים, סוגי עץ, ציפוי, למינציה ועוד. כל אלו הופכים את הריצוף להרבה יותר נעים לעין ולא פחות חשוב מכך – נעים לרגליים.

הריצוף ניתן לניקוי בקלות ומתאים לניקיון באמצעות תכשירי ניקוי שונים כך שהנראות שלו מובטחת למשך זמן רב יותר. הפרקט אמנם נראה יפה בשנים הראשונות אולם בבתים בהם גדלים ילדים קטנים או לחילופין, בתים פעילים וכאלה שחיים בהם כלבים או חתולים – קיים סיכוי גבוה כי כעבור זמן קצר הפרקט ייראה ישן ומוכתם.

כל טיפת מים ולו הקטנה ביותר יכולה לפגוע משמעותית בפרקט ולכן אלו המתקינים אותו נדרשים להיזהר עד מאד בכל דריכה בבית. הבית, הוא המקום בו האדם אמור להרגיש הכי נוח בעולם, הופך להיות כמו מוזיאון בו יש להיזהר מכל דריכה ולו העדינה ביותר. מסיבות אלו, קל להבין מדוע יותר ויותר משפחות מעדיפות להשתמש בריצוף דמוי פרקט לביתן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד