מעבר לחו

גילוי מרצון: מה משמעות המונח והרלוונטיות שלו לקראת מעבר לחו”ל

מה זה גילוי מרצון? כיצד מונח זה קשור לאנשים אשר עוברים לגור בחו”ל? ומי מסייע בתחום זה? כל התשובות בהמשך.

רבים האנשים שרוצים לבצע מעבר לחול בצורה המהירה והנכונה ביותר וזאת מבלי להותיר קצוות פתוחים בארץ. אחת הדרכים לבצע את המעבר בצורה נכונה היא גילוי מרצון – עוד פרטים בנושא באתר Relotax

אבל מה זה גילוי מרצון?

מושג זה מקנה לאנשים שחייבים מיסים לרשויות לבצע הסדר של כלל החובות שלכם על מנת לצאת מהארץ ללא בעיות או סיבוכים, כאשר הגילוי עבור התשלומים יכול להתבצע גם מול הרשויות וגם מול נושים והוצאה לפועל.

מעבר לחו"ל

גילוי מרצון נעשה בעיקר על מנת להקנות לאותם אנשים את היכולת להסדיר את חובותיהם תוך הצהרה על הכנסות ומילוי דוח הכנסות מסודר לרשויות. בכך יכולים אותם אנשים פרטיים, בעלי עסקים, חברות ועוד להימנע מביצוע הליכים פליליים נגדם.

בנוסף גילוי זה מסייע לאותם אנשים ובעלי עסקים אף לתקן את הדיווחים הקודמים שלהם לרשויות ובכך למזער נזקים עתידיים.

הגשת הדוחות מתבצעת תוך בחירה במספר מסלולים בזמן שישנם כאלה מוגשים לאחר נקיטת צעדים מהרשויות, לפני ואף לאחר קבלת קנסות או תביעות פליליות.

בשל כך חשוב לדעת כיצד מבצעים את הגילוי וזאת באמצעות מומחים במיסים בעת מעבר דירה לחו”ל ועורכי דין העוסקים בתחום.

אז כיצד מסייע גילוי מסוג זה לאנשים שעוזבים את הארץ או מבצעים רילוקיישן?

מי שמעוניין לבצע הגירה למדינה אחרת או רילוקיישן, כדאי שיעשה זאת לאחר שהסדיר את כל הנוגע לתשלומי מיסים ותשלום חובות לנושים. אי ביצוע של ההסדרים האלה עלול לגרור אחריו קנסות גבוהים, צעדים משפטיים ואף צווי איסור יציאה מהארץ.

בשל כך ניתן כבר בשנת 2018 למלא באמצעות המומחים בתחום ובאמצעות עורכי דין המתמחים במיסים דוח שימנה את כלל הדיווחים וההצהרות שיש להצהיר לרשויות ולנושים.

בכך תוכלו להסדיר את כלל התשלומים ולקבל הזדמנות שנייה להצהיר הצהרות אמתיות שיסייעו לכם לבצע רילוקיישן והגירה בצורה מסודרת וחוקית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד