אביזרים לתינוק

טרנד עולה – עריסת תינוק שמתחברת למיטה

לפני שזוג צעיר מביא ילד לעולם, הוא משקיע לא מעט זמן בחיפוש אחר מוצרי תינוקות ברמה הגבוהה ביותר. בדרך כלל לנגד עיניו עומדים שלושה פרמטרים עיקריים כיצד לבחור את המוצרים עבורו. בטיחות, נוחות, ועמידות.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים שילוב של טרנדים חדשים בתחום, כאלה אשר אמורים להקל על ההורים וגם לאפשר לתינוקות ליהנות מנוחות ובטיחות מרבית. דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות למשל במוצר כמו עריסת תינוק. אם בעבר היינו יכולים לראות עריסות שעומדות באופן נפרד, תופסות לא מעט מקום ולא תמיד היו נוחות לשימוש עבור ההורים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא טרנדים שונים שנועדו להתגבר על כך.

למשל, אנחנו יכולים למצוא עריסת תינוק שמתחברת למיטה. מדובר בעריסה שאפשר לחבר אותה מעל מיטת התינוק, בתוך הלול, וכך למעשה לא צריך להחזיק את שני האלמנטים בנפרד, אלא ביחד. זה הרבה יותר פשוט ונוח עבור ההורים ועבור התינוק.

לפני שנסביר מדוע עריסת תינוק שמתחברת למיטה היא דבר אידיאלי, צריך לומר, בשביל לרכוש עריסה שכזו, אנחנו צריכים למצוא מקומות שמתמחים בייצור מוצרי תינוקות מסוג זה, כמובן שעלינו לוודא שיש לעריסה ולמיטה את כל התקנים הנדרשים על פי חוק, שאכן מדובר באלמנט בטיחותי, ומן הסתם אנחנו צריכים לוודא שאכן מדובר במוצר הרבה יותר יעיל ממה שאנחנו אמורים לקבל במקרה ומדובר בשני אלמנטים שעומדים בנפרד.

מדוע מומלץ לנו לקנות עריסה שמתחברת למיטה?

בחודשים הראשונים אחרי הלידה, נהוג שהתינוק ישן בחדר של הוריו. כך קל הרבה יותר להשגיח עליו, לשמוע ולהאכיל אותו וכן לטפל בו אם צריך. הורים רבים יודעים שבחודשים הראשונים מאוד קשה להרדים את התינוק, הוא נוהג לבכות לא מעט. אחת הדרכים להרדים אותו זה באמצעות נענוע קל ועדין של התינוק, מצד לצד.

על מנת שיהיה קל יותר להורים לעשות זאת, מן הסתם מוטב שהתינוק יהיה בעריסה. על מנת שבחדר לא יהיה רק עריסה אלא גם מיטה, עדיף להתקין את העריסה מעל המיטה ובכך לחבר ביניהם ולא ליצור מצב בו יש במקום אחד עריסה ובמקום אחר מיטה. כך גם העריסה נמצאת ממש ליד המיטה של ההורים, בגובה שלהם, ובצורה כזו קל לנענע את התינוק.

עוד נקודה שמסבירה מדוע זה נוח, מאחר וניתן לנייד את הלול ממקום למקום, הרבה יותר פשוט ונוח יהיה לנייד את שני החלקים ביחד ולא כל חלק בנפרד. זה דורש הרבה פחות התעסקות וזה לוקח הרבה פחות זמן.

גם עבור התינוק זה יהיה הרבה יותר נוח, הוא יזכה למיטה יותר נוחה, שילוב יותר נעים של חומרים, השינה שלו תהיה הרבה יותר שלווה.

לכן, אם יש אפשרות, מוטב לקנות עריסה אשר אפשר לחבר אותה למיטה ולא לקנות בהכרח את שני החלקים בנפרד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד