אלפא מוטורס- ואתם בדרך לרכב חדש

בטח אתם שמים לב שבכבישי ישראל, ישנם רכבים חדשים. חברות הליסינג משגשגות ואפילו אנשים במצב סוציו אקונומי ממוצע, רוכשים רכבים חדשים, או כאלה הנמצאים מעט שנים על הכביש. את התופעה הזו, יש לזקוף לחברות חוץ בנקאיות או חברות רכב כמו אלפא מוטורס, אשר מציעה מימון של 100% על רכבים חדשים וכן, מייעצת לכם לגבי רכישת רכבים די חדשים. ברגע שימצא חן בעיניכם רכב מסוים, ההלוואה תינתן לכם תוך יום או יומיים. לרוב הרכב החדש, משועבד לחברות הליסינג או לחברה המלווה והוא ישועבד עד לתום ההלוואה.

קריטריונים חשובים לפני שתיקחו הלוואה לרכב

יש לדעת כמה נקודות חשובות לפני שתיקחו הלוואה לרכב. ראשית,אין צורך להיות לקוחות של בנק מסוים. אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה לרכב חדש יותר או חדש בכלל, כל בנק יכול לתת לכם את ההלוואה. על מנת שתוכלו להרגיש קל יותר ולא חנוקים כמו האובליגו בבנק, אשר בו יהיה רשום כי נטלתם הלוואה וכמובן שסכום כסף לרכישת רכב הוא לא מועט. תוכלו להגיע לחברות מימון רכב כמו אלפא מוטורס, אשר תסייע לכם במימון מלא של הרכב, מבלי שיירשם באובליגו הבנקאי שלכם.

רוב הבנקים או חברות ליסינג, יבקשו את שלושת תדפיסי הבנק מהחודשים האחרונים, כך שיוכלו לאשר את ההלוואה, בהתאם לגובה הכנסותיכם. האישור להלוואה לרוב יהיה מהיר בהרבה מזה של  הבנק ולא תצטרכו בירוקרטיה וריצות מיותרות. יש לבדוק את הריביות השונות שישנן בשוק ולמצוא את הריבית הנמוכה וההחזרים החודשיים הנוחים, מה שלא יעמיס עליכם בהוצאות החודשיות השוטפות שלכם. לאחר שאספתם את כל המידע, תוכלו ללכת בביטחון מלא ליטול את ההלוואה לרכב החדש שבו אתם מעוניינים.

היתרונות בהלוואת רכב מחברה העוסקת במכירת רכבים

מי שאין לו את הסכום ההתחלתי לרכישת הרכב, כך שיוכל להשלים את הסכום באמצעות הלוואה, המסלולים של ההלוואות לרכב הם צמודי מדד, כך שהסכום החודשי יהיה קבוע בסוכנות אלפא מוטורס, מציעים לכם קטלוגים של רכבים חדשים, אם יפניות, אירופאיות ורכבי יוקרה. אתם תוכלו להתאים את הרכב ואת גובה ההלוואה, על פי יכולותיכם וגובה הכנסותיכם לרכישת רכב החלומות הבא שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד