מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח – למה זה משתלם לנו?

עד לפני עשרים שנה ויותר, אם היינו רוצים לטפל בקמטים בפנים שלנו, היינו צריכים לגשת אל הרופא שיציע לנו ניתוחים למתיחת פנים. היו מי שעברו ניתוחים מאוד משמעותיים בנושא, דבר שהיה קל מאוד להבחין בכך ולמען האמת, זה השפיע עליהם לא רק מבחינת עיצוב ואסתטיקה אלא הרבה יותר מזה.

ניתוח מתיחת פנים היה נחשב לאחד הניתוחים המסובכים ביותר שהיו בתחום האסתטיקה, ולא פעם אנשים שעברו ניתוח זה נאלצו להתמודד עם תופעות לוואי לא פשוטות.

מתיחת פנים ללא ניתוח

לשמחתנו המצב הזה השתנה, בזכות טכנולוגיות ושיטות חדשות למתיחת פנים, אנחנו יכולים היום לעבור טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח. טיפולים אשר מתבצעים באמצעות הזרקות מסוגים שונים. בין אם מדובר בהזרקה של חומרים שמחליקים את העור, הזרקה של חומר שמעלימים קמטים וכן אנחנו יכולים למצוא טיפולי הזרקות אשר מטרתם להזריק חוטים שמושכים את העור ובכך הם מותחים ומיישרים אותו.

טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח הם אידיאליים עבורנו מכמה סיבות, ראשית, מדובר על טיפולים מאוד פשוטים, מאוד נוחים, כאלה שאנחנו יכולים לעבור תוך זמן קצר מאוד מבלי שנזדקק להכנה ממושכת וכן גם לא לתקופת החלמה ארוכה.

יתרה מזו, טיפולי מתיחת פנים ללא הזרקות, הם טיפולים שיש להם מעט מאוד תופעות לוואי וסיכונים. נכון שבמקרים רבים, הטיפול עלול להחזיק מעמד זמן מוגבל ואז אנחנו נצטרך לחזור עליו שוב, אך מאחר ולא מדובר בטיפול מסוכן ומסובך, הרי שזה לא אמור להיות בעייתי.

עוד יתרון של מתיחת פנים ללא ניתוח, להבדיל מהניתוחים הרי שכאן מדובר על טיפול שניתן לעבור אותו בתקופות גיל רחבות הרבה יותר. כלומר, לא צריך לחכות עד שלב מסוים בשביל לעבור את הטיפול, ניתן לעבור אותו גם בגילאים צעירים יותר, מה שכמובן מאפשר לנו ליהנות מאפשרות של פנים חלקות ואסתטיות כבר בגיל ארבעים-חמישים.

נקודה אחרונה, כל טיפול שאיננו פולשני כמו לדוגמה טיפול בהזעת יתר, כל טיפול שאיננו דורש מאיתנו להשתמש באלמנטים מסוימים בתוך העור, הבשר, הוא בהכרח טיפול הרבה יותר בטוח, הרבה יותר טוב עבורנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד