puzzle-3223941__340[1]

מיטיבים עם משרתי המילואים

למורים יש את ארגון המורים והסתדרות המורים, לעובדי מדינה יש את מועדון נכון ולעובדי הרשויות המקומיות יש את “שלך”. אין ספק שהם זכו להטבות הללו בצדק, בדומה לקבוצת אנשים אחרת שזכאית לכך לא פחות. משרתי המילואים המוותרים על שגרת חייהם הנוחה ויוצאים למילואים כדי להמשיך ולתרום לפעילותה התקינה והסדירה של המדינה ולביטחונה. גם החיילים המשוחררים ש”הקריבו” 3 שנים או שנתיים מחייהם כלולים בקטגוריה הזו. ובדיוק בשל כך, קם לו ארגון idf4u, מועדון הטבות ששם לו למטרה להיטיב עם מי שמיטיב עם אחרים ומקריב מעצמו עבור המדינה.

עמדו דום להצגת Idf4u

בשנת 2010 צה”ל השיק מועדון חדש בגזרה הארצית, מועדון ההטבות בהצדעה. בכל שנה תוקצב המועדון בהון של כ-10,000,000 ₪. מועדון הצרכנים סיפק לזכאים, סלי הטבות והנחות למגוון שירותים, כגון פנאי, רווחה, תרבות, השכלה במחירים נמוכים ומסובסדים יותר מהמוצע בשוק. במשך 7 שנים הספיקו משרתי מילואים פעילים ומשוחררים בכבוד ליהנות מההטבות במתכונתו הנוכחית של האתר, עד אשר הוכרז בשנה האחרונה כי מתן ההטבות כרוך בהוצאת כרטיס אשראי של “בהצדעה” בשיתוף בנק לאומי.

מלבד הביורוקרטיה הכרוכה בכך, הוצאת כרטיס אשראי מחייבת לתשלומי עמלות. ומה קורה במקרה שבו הבנק אינו מאשר לחייל להנפיק את הכרטיס? נגזר מכך שאינו זכאי ליהנות מההטבות, דווקא כשהוא מאוד זקוק להן. ובדיוק מהסיבות הללו, קם לו מועדון הטבות אלטרנטיבי בשם idf4u הודות לתושייתו של אליחי רובין, מילואימניק גאה ומנכ”ל קידום כהלכה. המועדון מספק מגוון רב של הטבות עבור משוחררים בכבוד, משרתי מילואים ובני משפחות המתנדבים.

עולם תכנים והטבות ייעודי

מועדון idf4u מהווה תשתית מצוינת עבור המילואימניקים שכן הוא מציג בפניהם את כל מה שחשוב להם לדעת. מלבד עדכונים וחדשות, האתר מרכז את כלל המידע של חיילי המילואים להתמצא בו – הזמנת אישורים צבאיים, אתר המילואים ועוד.

ולגולת הכותרת – מועדון ההטבות מציע מגוון רב-גוני של הטבות בקטגוריות שונות. מלבד הטבות פנאי ונופש, תוכלו למצוא גם הטבות בקטגורית אופנה, בית, לימודים, רכב ובידור. בנוסף, באתר קיים אינדקס עסקים שבו בעלי עסקים שהינם משרתי מילואים פעילים, זכאים לפרסם את עצמם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד