סטייליסט לכלה

סטייליסט לכלה

ביום החתונה, כל כלה רוצה להיראות יפה ומרשימה, בלתי נשכחת במראה שלה. מרבית הנשים נעזרות לצורך כך במעצב שיער, מאפרת, וכמובן שהן רוכשות את השמלה והתכשיטים היפים ביותר.

אך בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שיותר ויותר נשים מבקשות להשתמש בשירותיו סטייליסט לקראת החתונה, מישהו שיחבר את כל החלקים ביחד וייצור סטייל אחיד מהמרכיבים השונים. בדיוק כמו שדוגמניות ושחקניות בוחרות להיעזר בשירותיו, בדיוק כמו שכל חברת אופנה, ביגוד, תקשורת וכן חברות אחרות מחזיקות סטייליסטים שמיועדים לעזור לנשים לצורך עיצוב כללי של המראה שלהן, על מרכיביו השונים.

סטייליסט לכלה

כאמור, גם נשים ביום חתונתן בשנים האחרונות מעדיפות להשתמש בסטייליסט לכלה. הרעיון שהוא יעזור להן להרכיב את החלקים השונים בפאזל מתוך כוונה שהן ייראו במיטבן ובצורה היפה ביותר שיש.

זה מתחיל בכך, שביחד הם מחליטים על סגנון עיצוב. הסגנון נקבע על פי פרמטרים מסוימים, למשל, הוא נקבע על פי מה שהאישה אוהבת ללבוש, על פי התנאים הפיזיים שלה, הוא נקבע על פי מועד החתונה וכן הוא נקבע על פי נקודות אחרות שנקבעות בשיחה בין הסטייליסט לכלה, מאפיינים אשר נראים להם חשובים.

כאשר הסטייליסט יושב עם הכלה לגבי מאפיינים של החתונה, אז בין היתר הם קובעים ביחד כיצד ייראה עיצוב השיער, באילו תכשיטים היא תשתמש, שמלה, נעליים, איפור וכן מאפיינים אחרים שיכולים להשפיע על המראה שלה.

מן הסתם, כאשר כלה בוחרת לעצמה סטייליסט, היא צריכה לעשות את זה על פי מדדים מסוימים, בין היתר, ניסיון, מקצועיות, כימיה אישית, אמינות. חשוב מאוד שהכלה תראה ותכיר את תיק העבודות של הסטייליסט, זאת על מנת שהיא תוכל להתרשם מהעבודה שלו ותחליט האם הגישה שלו רלוונטית עבורה.

על הסטייליסט להציג בפני הכלה את גישת העבודה שלו, להסביר לה כיצד הוא מבצע אותה, וכמובן עליו להכיר את אופי החתונה שאמורה להתרחש. על הסטייליסט להיות מסוגל לבצע את העבודה במועד הנדרש, במילים אחרות עליו להיות פנוי במשך תקופה מסוימת לפני החתונה על מנת להיות מסוגל לעבוד צמוד לכלה ולהכין אותה לקראת החתונה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד