תרומה לנזקקים

תרומה לנזקקים – מה אפשר לתרום לנזקקים?

אחד הערכים המרכזיים ביהדות הוא ערך הנתינה. חשוב לדעת לתרום ולתת גם לאנשים שיש להם פחות מזל מהמזל שיש לנו. למרבה הצער בארץ שלנו יש הרבה מאוד אנשים נזקקים שבגלל נסיבות החיים שלהם חיים בתנאים פחות טובים וחסר להם אוכל, מוצרי טכנולוגיה, בגדים שונים ומותרות שונות. תרומה לנזקקים היא תמיד דבר מבורך ויש הרבה מאוד דברים שאפשר לתרום לנזקקים. כאשר אנחנו רוצים לתרום לאדם אחר אנחנו לא חייבים לתרום לו כסף, אנחנו יכולים לתרום לו מהזמן שלנו, מהכישורים שלנו או לתרום לו דברים שיש לו צורך בהם כמו אוכל, פריטי ריהוט או כל דבר אחר שחסר לו והוא צריך.

תרומה לנזקקים

תרומה לנזקקים – למה חשוב ללמד ילדים ובני נוער לתרום?

מתן תרומה לנזקקים היא ערך שחשוב מאוד ללמד אותו ילדים ובני נוער. חשוב ללמד ילדים ובני נוער לתרום לאחר או לאנשים חלשים יותר כי כך אנחנו מלמדים אותם לכבד אנשים אחרים ולהיות ערבים זה לזה. פעמים רבות אנחנו יכולים ללמד ילדים ובני נוער איך לתרום על ידי כך שנעודד אותם להתנדב במסגרות שונות כמו עמותות לאיסוף אוכל לנזקקים או עמותות שאוספות צעצועים לילדים מעוטי יכולת או פריטי לבוש. עידוד הילדים שלנו לתרום יכול להעצים אותם ולגרום להם להעריך טוב יותר את שיש להם באופן אישי בבית.

תרומה לנזקקים – על הערך החינוכי והחברתי של מתן תרומות

הערך החינוכי, החברתי והערכי של מתן תרומות לנזקקים הוא רב. כאשר אנחנו מלמדים ילדים ובני נוער לתת ולאסוף תרומה לנזקקים אנחנו מחזקים אותם ומאפשרים להם להרגיש שהם שווים הרבה ושיש להם מה לתת לאנשים אחרים. כך גם מי שתורם וגם מי שנתרם מרוויח ונהנה מהתרומה. במיוחד לפני חגים או אירועים מיוחדים חשוב לעודד ילדים לתרגום ולהתגייס למען אנשים מעוטי יכולת שבגלל סיבות בריאות או נסיבות חיים קשות צריכים עזרה וסיוע מהקהילה בה הם חיים. ילדים ובני נוער יכולים לסייע בעמותות שונות בחילוק או באיסוף של סלי מזון והם יכולים לעזור גם במתן יחס אישי או מהזמן האישי שלהם לילדים אחרים בעלי צרכים מיוחדים או לקשישים בודדים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד