wellness-285587_640

כיצד לבחור מטפל בעיסוי?

 

מחפשים מטפל בעיסוי? מבולבלים מההיצע הרב ומתלבטים במי לבחור? אם כן, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים מטפל בעיסוי:

  1. התמחות בתחום – במקרים של ורידים בולטים או של בעיות אחרות בכלי הדם, הרופאים ממליצים פעמים רבות על טיפול בעיסוי. מי שסובל מכך או שמחפש מטפל בעיסוי מכל סיבה אחרת, אחת הנקודות החשובות שכדאי לו לבדוק מול המטפל היא האם הוא אכן מתמחה בתחום. ישנם כיום לא מעט מטפלים המציעים את שירותיהם לסובלים ממקרים של ורידים בולטים. חלקם בעלי תעודות ממוסדות ומגופים מוכרים ונחשבים וחלקם ללא תעודות. יש לפנות אך ורק למטפל מקצועי בעל הכשרה מתאימה.treatment-1327811_1280 (1)
  2. עלות הטיפול – ישנם כיום לא מעט מטפלים המציעים עיסוי עד בית הלקוח. הדבר נהדר עבור אלה הסובלים מבעיות שונות המקשות עליהם והמגבילות את תנועתם. שירות זה מוצע בטווח רחב של מחירים, גם כשהוא מתבצע במרפאת המעסה. לפני שמזמינים מטפל בעיסוי, כדאי לבחון מולו מראש את העלויות וגם לערוך סקר שוק קצר. מומלץ לפנות לארבעה או לחמישה מטפלים שונים ולהשוות בין המחירים. במקרים מסוימים מי שמתכנן לעבור סדרה של טיפולים יקבל מחיר מוזל יותר לכל טיפול. כדאי לבדוק זאת מראש.
  3. כיצד מתבצע הטיפולטיפול בעיסוי יכול להתבצע בצורות שונות. בין אם זה עיסוי עד בית הלקוח במקרים של ורידים בולטים או עיסוי במרפאה המוצע מסיבות אחרות, מומלץ לבדוק מול המטפל כיצד מתבצע ההליך עצמו. האם מדובר בעיסוי שוודי, בעיסוי עמוק או בעיסוי בסגנון אחר? כדאי לשאול את המטפל מה מייחד את הטיפול שלו ולמה כדאי לפנות דווקא אליו ולא אל מעסה אחר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד