חימום תת רצפתי

מה אתם צריכים לדעת על חימום תת רצפתי חשמלי?

מה שכבר מזמן להיט גדול בארצות הברית, באירופה ובשאר המדינות הקרות, מתחיל לאט לאט לחדור גם לשוק הישראלי. כיום יש מעין סטיגמה שאומרת כי מדובר במוצר לעשירים בלבד, אך האמת היא שונה לחלוטין. החימום התת רצפתי חשמלי, היא אכן המערכת המובילה ופתרון החימום הטוב ביותר שקיים. זה נכון שעלותה הינה יקרה ביחס לפתרונות חימום אחרים, אך כאשר מבינים כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך מבינים כי בסופו של יום התועלת עולה על העלות וההשקעה בהחלט חוזרת עם הזמן.

אם כן, החימום התת רצפתי חשמלי מתאים כיום לכולם על אף מחירו הגבוה אך יש מספר תנאים בהם יהיה יותר נכון וכלכלי להטמיע את המערכת המדוברת:

חימום תת רצפתי

בזמן שיפוץ

החלטתם שאתם משפצים את הבית? שיהיה בהצלחה! אם השיפוץ שלכם כולל החלפת צנרת, החלפת ריצוף ובכלל שיפוץ כללי לבית, זה בהחלט הזמן להתקין את המערכת חימום תת רצפתי חשמלי. אין ספק שאחד הדברים שמונעים מאנשים ליהנות מהמערכת הזאת היא העובדה שעל מנת להתקין אותה יש לפרק את הבלטות ואת הריצוף. אז נכון שביום יום כנראה לא תיכנסו להרפתקאה הזאת שכן היא גם תייקר את העניינים ותגרום לכם לשלם יותר גם על פירוק הריצוף ולאחר מכן על החזרתו. לכן, אם אתם במהלך שיפוץ זאת הזדמנות נפלאה כי ממילא אתם מרימים את הריצוף.

בניית בית או דירה

גם כאן, מאותן סיבות כמו בסעיף הקודם, יש לכם הזדמנות להתחיל מאפס. רק שבסיטואציה הזו, אתם יכולים לקחת את זה צעד אחד קדימה, לשבת עם אדריכל ולתכנן לפרטי פרטים כיצד לבצע את ההתקנה בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר.

מה עם עיצוב?

איזה כיף זה שאין חוטי חשמל על הרצפה, מנועים שתלויים על הקיר ועושים רעש ואלמנטים נוספים שמפריעים בעין, נכון? בגלל שהחימום התת רצפתי זאת מערכת שנמצאת מתחת לבלטות, לא רואים אותה. האוויר חודר לבית דרך פתחי אוורור ייעודיים ואתם נהנים מטמפטורה מפנקת וחום נעים בבית מבלי לפגוע ולו במעט בעיצוב הכללי.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד