סרטי תדמית לעמותה

קידום חזון העמותה באמצעות סרטי תדמית

אין ספק כי ניהול עמותה הוא אחת המשימות הקשות ביותר בישראל של 2018. ישנן כל כך הרבה עמותות המתחרות על כל כך מעט תקציבים וישנו קושי מהותי להתחרות על ליבו של האזרח הישראלי ולבלוט אל מול שלל העמותות הקיימות במדינת ישראל. אם אתם רוצים שהעמותה שלכם תצליח ותיישם את מדיניותה אתם צריכים להעביר את המסר של העמותה ולדאוג כי הוא יגיע אל כמה שיותר אנשים. עמותה הנשארת מחוץ לאור הזרקורים היא עמותה שספק רב אם תצליח לשגשג ולהגיע לתוצאות הרצויות. הדרך לעשות זאת היא באמצעות קידום החזון של העמותה. ככל שהחזון יהיה יותר נפוץ ויגיע אל יותר אנשים, כך לעמותה יהיה קל יותר לגייס תרומות וחשוב מכך להגשים את מטרותיה. ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את החזון היא באמצעות סרטי תדמית ועל כך בהמשך המאמר.

סרטי תדמית לעמותה

זכרו כי הכול מתחיל ונגמר במיתוג

מדוע סרטי תדמית הם אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם את העמותה? מדוע אנחנו צריכים להקדיש לכך מאמר שלם? התשובה היא שכמו בעולם העסקים גם במגזר השלישי הכול מתחיל ונגמר במיתוג נכון. כן מה ששמעתם, באמצעות מיתוג ניתן ליצור הזדהות עם קהל היעד של העמותה ולהבליט את העמותה אל מול עמותות אחרות. מיתוג נכון הוא כלי עוצמתי שבשימוש נכון יכול להעלות את העמותה שלכם על דרך ההצלחה. ללא ספק סרט תדמית הוא דרך נהדרת למתג את העמותה שלכם והוא כלי משמעותי בכדי לקדם את האג’נדה שלכם. סרט הוא דבר שאנשים זוכרים במשך זמן רב והוא יוצר גם עניין ומתבלט בעולם שבו הגירויים הם אינסופיים וכך אתם יכולים למתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

אל תשכחו את נושא התקציב

אין ספק כי נקודה חשובה ומשמעותית מאין כמותה הוא כאשר אנחנו מדברים על סרטי תדמית לעמותות הוא נושא התקציב. רוב העמותות לא בורכו בתקציב גדול ואין להם את היכולת להשקיע סכומים מופרזים על סרטים. על כן כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית שתפיק לכם את הסרט אתם צריכים לסכם איתם מראש מה יהיה התקציב שבמסגרתו יופק הסרט ולהבטיח כי לא תהיינה חריגות מתקציב זה. זוהי נקודה חשובה ביותר שאתם צריכים לתת עליה את הדעת. כל חריגה מהתקציב יכולה להוות מכת מוות לעמותה שלכם ולכן לא ניתן להפריז בחשיבות של הנושא.

שימו לב לאנשי המקצוע בחברת ההפקות

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהפקת סרטי תדמית הוא אנשי המקצוע שעושים זאת. אתם חייבים להבטיח כי אנשי המקצוע בחברת ההפקות הם מקצוענים אמתיים, מנוסים ובעלי חשיבה מחוץ לקופסא וזאת בכדי להבטיח כי הסרטון יהיה איכותי, מעניין ומקורי. ככל שהאנשים יהיו יותר טובים כך הסרט יהיה יותר טוב ואת זאת אתם צריכים לזכור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד