מסלולי טיול לבתי ספר

המלצות על מסלולי טיול חווייתיים לבתי ספר

אם אתם מחפשים מסלולי טיול חוויתם לבית הספר דרכים מדהימות  וטיולים אשר מהם התלמידים יוכלו ללמוד המון ולצבור שלל חוויות וכמובן ללמוד יותר על הארץ  – חשוב שתמשיכו לקרוא אודות כמה המלצות טובות על טיולים לדרום, לצפון ולמרכז. אז אילו טיולים מומלצים לבית הספר?

מסלולי טיול לבתי ספר

  • טיול לדרום – טיול בית ספר לדרום לאוזרים כמו ים המלח, המדבר אל הבקעה ועוד יכללו את המדברים היפים ביותר בארץ. טיולים מסוג זה כוללים הליכה בשטח, טיולי מים, בריכות שחיה טבעיות, קניונים עוצרי נשימה, נופים ושלל פינות חמד. בטיולים כאלה ניתן ללמוד אודות תקופות תנכיות, על ההיסטוריה של מדינת ישראל, על הטבע הקסום ושלל עובדות מדהימות תוך שירת שירים על הדרום ועל פלאיו הרבים.
  • טיול לצפון –  טיול לצפון כולל מעיינות, נחלים, מים נעימים לרחצה, טיולי פריחה כמו אל הר תבור, אל יער אודם, אירוס החרמון ועוד. בצפון המרהיב של ארץ ישראל ניתן להגיע אל הכינרת, אל מוזיאונים, תצפיות עוצרות נשימה וליהנות במקום משלל אטרקציות המותאמות לתלמידי בית ספר. במקום ניתן לגלות פינות מקסימות, תצפיות מרהיבות , צמחים מיוחדים ובעלי חיים ייחודיים.
  • טיול למרכז – גם במרכז יכולים התלמידים להחכים לגלות יותר על המדינה ולחוות חוויות שוניות. במרכז ניתן לטייל בשרון בו תותים ופריחות, אל שכונת יפו המרהיבה,  חוף הים, קיסריה ועוד, אזורי מישור החוף היפים תוף יכולת ליהנות מההיסטוריה של מדינת ישראל ושלל אטרקציות שוות במיוחד. בטיולים הילדים יכירו את תל אביב הישנה, את ההיסטוריה של קיסריה, ולהגיע אל טבע עירוני המצוי באזור המרכז.

כיצד מוצאים את המסלולים?

כיום ישנן מגוון חברות המציעות שלל מסלולים לתלמידי בית הספר, כשהמומלצת היא “מטיילים עם ענת” (בקרו באתר). מסלולים מסוג זה מציעות חברות טיולים המתמחות בתחום תוך שהן מתאימות לתלמידים מסלולי טיול נהדרים שיש בהם המון למידה, התנסות וחוויה יצאת דופן.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד