טיפול באקנה

טיפולים קוסמטיים לטיפול באקנה

טיפולים קוסמטיים לטיפול באקנה יכולים להוות את הפתרון המושלם עבור כל מי שסובל מאקנה ונמאס לו כבר מהתופעה. בדרך כלל, פצעי האקנה מופיעים אי שם בגיל ההתבגרות, הם מאפיינים בעיקר את עור הפנים אך יכולים להופיע גם על אזור הכתפיים והגב. בדרך כלל, מדובר על תופעה שנעלמת מעצמה  עד גיל 25, אך ישנם אנשים אשר סובלים מהפצעים גם בגיל מבוגר יותר. מדובר על תופעה לא נעימה, שנראית לא אסתטית בעין ובחלק מהפעמים אפילו כואבת. לכן חשוב לטפל בבעיה ולא להזניח אותה, היות וטיפול נכון וממוקד יכול להעלות בצורה משמעותית את הביטחון העצמי ואת התחושה הפנימית. כל מי שסובל מאקנה באזור הגב למשל, מכיר את חוסר הנוחות של להוריד חולצה בים או ללכת בבגד חשוף. לכן במקום לסבול ולחוות אי נוחות תמידית, עדיף לטפל בבעיה אחת ולתמיד.

טיפול באקנה

כל מה שחשוב לדעת לגבי טיפולים קוסמטיים לטיפול באקנה

בדרך כלל פצעי האקנה מופיעים באזורי הגוף אשר עשירים בריכוז גבוה של בלוטות חלב, אשר מפרישות שומן מתחת לנקבוביות העור. שינויים הורמונליים, כמו למשל בגיל ההתבגרות או בתקופות של לחץ וסטרס, עלולים להחמיר את הבעיה ולהגדיל את כמות הפצעים. כמו כן, גנטיקה יכולה להשפיע על הופעת הפצעים באזורי גוף מסוימים. צוות הקליניקה אמור לבצע אבחון מדויק של סוג האקנה, ובהתאם לכך להתאים תכנית טיפול אישית לכל לקוח. בדרך כלל מתחילים בטיפולים עדינים יותר, ובמידה ואין שיפור עוברים לטיפולים האגרסיביים יותר. הטיפול כולל בדרך כלל פתיחה של הנקבוביות, ניקוז הפצעים, חיטוי האזור וספיחה של השומן המיותר. כמובן שהטיפול מתבצע בעזרת החומרים האיכותיים ביותר, במטרה למנוע זיהום. בין הטיפולים יש צורך למרוח בצורה עצמאית משחות מיוחדות שמטרתן ליבש את האזור ולמנוע הופעה של פצעים חדשים.

לסיכום, טיפולים קוסמטיים לטיפול באקנה חשוב לבצע אך ורק בקליניקה מקצועית ומוכרת. צוות הקליניקה אמור להשתמש בחומרים החדישים ביותר, על מנת לטפל בבעיה ולמנוע זיהומים ויצירה של צלקות חדשות. טיפול איכותי אמור להעלים לאט – לאט את כל הפצעים, ולאפשר אורח חיים איכותי וחופשי יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד