חימום תת רצפתי

הכירו חימום תת רצפתי

על מנת לחמם את הבית ניתן לבחור במזגן, קמין, גז, רדיאטור וכדומה, אך מי שמבקש חימום שאינו דרוש תפעול, אינו מייבש את האוויר, הנו אחיד ובאופן כללי מאוד נעים – ישמח להכיר את שיטת החימום התת רצפתי, שיטה שבארץ היא עדיין יחסית חדשה, אך אם נבחן את פני הדברים בארה”ב ובאירופה, נמצא ששם שיטה זו מככבת ברוב הבתים, ולו בשל שורת יתרונות נוספות, כגון היכולת שלה לחסוך בהוצאות החשמל, למנוע רעשי רקע ולהיות ידידותית למבוגרים וילדים אשר סובלים מאבק שמסתחרר באוויר.

חימום תת רצפתי

איכות לצד רזומה וניסיון

בעיקרון שיטה זו מאוד פשוטה ואף ניתן למצוא לה עדויות מוצקות בדפי ההיסטוריה. סה”כ מדובר בשיטת חימום אשר מותקנת מתחת לרצפה ושמסתמכת על העיקרון הפיסקלי הידוע (חום נוטה לעלות מעלה), כך שאין יותר הגיוני מלהתקין את מוקד החימום במקום הנמוך ביותר. עם זאת, לצד הפשטות עדיין יש צרך להשקיע באיכות, וכאן נציין שלא כל חברה שמתמחה בתחום מקפידה על התקנים המחמירים ביותר, שואפת להעניק נתונים של שדות אלקטרומגנטיים אפסיים, משקיעה בפיתוח בידוד המצע התחתון (על מנת שהחום לא יברח לכיוון הלא נכון), משקיעה בפיתוח תרמוסטט אידאלי וידידותי למשתמש וכדומה. מכאן שלצד הפשטות גם יש לחפש איכות, כאשר אין כמו רזומה וניסיון על מנת להצביע על חברה אחת שאליה מוטב לפנות בנושא.

עבור ילדים ומבוגרים

אחד מקהלי היעד הכי מאתגרים בכול פונקציה הם אלו שנמצאים בקצוות – מבוגרים וילדים. אי לכך ראוי לציין ששיטת חימום זו אידאלית גם עבורם, וזאת כיוון שלא פעם מבוגרים וילדים אלרגיים לאבק ויותר נוטים להתקרר. מכאן שטוב לדעת שלא רק ששיטה זו מאוד נעימה, אינה משמיע קולות ואינה מייבשת את האוויר, אלא בנוסף לכל היא גם אינה מסחררת באוויר אבק. כמו כן מי שיש לו ילדים מכיר את המאבק שמועד מראש לכישלון, בו ההורים רצים אחר הילדים היחפים עם נעלי הבית. מה הקשר? ובכן מי שבוחר בשיטה זו יכול לראות את הילדים יחפים ולהיות רגוע, וזאת כי מדובר בשיטת החימום היחידה שבין היתר גם מפיצה חום באזור הרצפה.

דגשים

כאשר עומדים לבחור חברה עבור התקנה של חימום תת רצפתי, רצוי ביותר לעבור על שורת הדגשים הבאה:

  • יש לוודא שהחברה עומדת בתקנים המחמירים ביותר.
  • יש לוודא שהטכנולוגיה עמידה בפני נוזלים, וזאת כי לא פעם ישנה הצפה, וברור לכל שלא יהיה זה אידאלי להרים את כלל הרצפה על מנת לתקן את הבעיה.
  • יש לוודא שהחברה מעניקה יותר מעשרים וחמש שנות אחריות על טיב המוצר – גם מרגיע וגם מעיד על איכות גבוהה.
  • יש לבחון מהם נתוני השדות האלקטרו מגנטיים.
  • יש לבחון את אופי יריעת החימום, הן מבחינת פריסה והן מבחינת עמידות.
  • יש לבחון ניסיון, וזאת כי חברה גדולה מהווה ביטחון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד