company-3327151__340

הדרך למסעדה משגשגת!

עסקי המסעדנות בארץ הפכו לענף משגשג וכיום בכל חודש נפתחות ברחבי הארץ מסעדות חדשות. עם זה חשוב לדעת כי עסקי המסעדנות הינם הפכפכים, ולכן חשוב להקים את העסק שלכם על הבסיס הבטוח והטוב ביותר.

אז כיצד מקימים את המסעדה ובוחרים דרכים התנהלות טובים? כל הפרטים בהמשך.

אם אתם בוחרים להקים מסעדה חשוב שתנקטו בכמה צעדים חשובים:

בחירת אסטרטגיה שיווקית – בנו אסטרטגיה שיווקית אשר באמצעות תוכלו להבין מי המתחרים שלכם, החליטו מי קהל היעד שאתם רוצים שיגיע למסעדה שלכם וכיצד תוכלו למקד את המקום כך שיתאים לצרכים של המקום ושל המסעדה שלכם. בכך תוכלו להיות מדויקים ביותר בתהליכי ההקמה והשיווק. 

בחירת הצוות – בחרו צוות מתאים לניהול המסעדה. בחרו מנהל מסעדה מקצועי שיתפעל את המקום ויבחר צוות שירותי , נקעים ומקצועי אשר יוכל לעבוד במקום ולדאוג לאינטרסים של המסעדה.

בניית התפריט – בנו את התפריט באמצעות איש מקצוע. בישראל ישנם מגוון מסעדנים ושפים מצליחים שאר יכולים לבנות את התפריט כך שהוא יהיה מתקיים במקום שבו אתם נמצאים, כמו גם לקהל שלכם.

שימוש בחומרים טריים – השתמשו רק בחומרים טריים. אם אתם מחשיבים את עצמכם למסעדת גורמה, חשוב לשמור על טריות ושימוש במוצרים איכותיים.
ש

ימוש במכלי אשפה ייעודיים – הפכו את החלק החיצוני של המסעדה לנעים ומושך. דאגו כי החלקים הקדמיים והאחוריים של המסעדה יהיו נקיים תמיד והשתמשו במכלים טמוני קרקע על מנת לשמור על הזבל בתוך טמוני קרקע אשר שומרים על ניקיון באופן הרמטי. בכך תוכלו להפוך אז אזור המסעדה שלכם לנעים וגם לא לקבל דוחות מהרשויות אודות פסולת שלא נזרקה באופן מסודר.

בדקו האם הקמת המסעדה משתלמת – לפי שאתם פותחים את המסעדה נסו להתייעץ עם יועץ עסקי או מנהל חשבונות כדי להבין האם הקמת המסעדה כדאית לכם ומהם הרווחים הצפויים לכם. זכרו! יותר מ 1000 מסעדות בארץ נסגרות בשנה, ולכן יש לפעול בתבונה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד