קניית גיטרה ראשונה לילדים

קניית גיטרה ראשונה לילדים

קניית גיטרה ראשונה לילדים נחשבת תמיד לחוויה מרגשת במיוחד, היות וזהו הצעד הראשון של הילד שלכם בעולם המוסיקה. אומנם יתכן כי הילד כבר התנסה וניגן על כלי נגינה אחרים, אך לא ניתן להשוות שום כלי נגינה לקסם של הגיטרה. רוב האנשים שלומדים לנגן על גיטרה, לא מסוגלים לעבור לאחר מכן לנגן על שום כלי אחר. מדובר על חיבור מידי לצלילים המיוחדים שהיא מפיקה, למגוון האפשרויות הבלתי נדלה של סוגי המוסיקה שניתן לנגן עליה וכמובן לתחושה העוצמתית של האחיזה שלה בזמן הנגינה. רוב הילדים נמשכים באופן אוטומטי לגיטרות חשמליות, היות והן נחשבות מגניבות יותר. אך כדאי לזכור שלימוד נגינה עדיף להתחיל על הגיטרה הקלאסית, ורק לאחר מכן לעבור לגיטרה אקוסטית או לגיטרה חשמלית אשר יכולות להפיק צלילים מגוונים יותר. כל סוג של גיטרה, מתאימה לניגון של סגנון מוסיקלי אחר, ולכן חשוב שהילד ילמד קודם כל מה הסגנון שהכי מדבר אליו, ורק לאחר מכן יבחר לעצמו את הגיטרה הספציפית שמתאימה לסגנון שלו.

קניית גיטרה ראשונה לילדים

קניית גיטרה ראשונה לילדים – כיצד לעשות זאת נכון?

הדבר החשוב ביותר שיש צורך לקחת בחשבון, זה את הממדים של הילד. כאשר מדובר על ילד בוגר יותר, הדבר פשוט יותר היות והוא בדרך כלל יוכל להסתדר עם רוב סוגי הגיטרות. אך כאשר מדובר על ילד צעיר יותר, הוא יזדקק ברוב הפעמים לגיטרה מיוחדת המותאמת במידותיה לגודלו של הילד. מדובר על גיטרות איכותיות המפיקות צלילים ברמה של גיטרה רגילה, אך הן מגיעות בגודל קטן וקומפקטי יותר, אשר מותאם במיוחד לידיים הקטנות של הילדים. זוהי הזדמנות נפלאה עבור ילדים צעירים ללמוד לנגן כבר בגיל צעיר, לרכוש מוטוריקה עדינה ברמה הגבוהה ביותר ולעבוד על יכולת הקורדינציה שלהם. חשוב להגיע לחנות עם הילד, כדי שצוות העובדים יוכלו להתאים עבורו את הגיטרה המתאימה ביותר לגודל שלו.

לסיכום, קניית גיטרה ראשונה לילדים נחשבת לחוויה מהנה ובלתי נשכחת. חשוב לתת לילד להסתובב בחנות, לגעת ולנגן מעט על גיטרות מקצועיות יותר ולבסוף לתת לו לבחור את סוג הגיטרה המועדפת עליו, מתוך האופציות הקיימות בחנות ויכולות להתאים לו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד