טיול לטוקיו

מהו המידע על טוקיו שאסור לפספס

במשך שנים רבות, כאשר דיברו על ערים גדולות, עצומות, ערים שלא ניתן לעמוד בפניהן, היה נהוג לדבר על ערים אמריקאיות, לוס אנג’לס, ניו יורק, לאס וגאס, כמעט ולא היה נהוג להזכיר ערים אחרות. אלו היו ערים שעמדו בליגה משל עצמן.

עם השנים, קרו שני דברים. יותר ויותר אנשים, ובפרט ישראלים, נחשפו לערים במזרח הרחוק ובפרט לטוקיו, והדבר השני שקרה הוא, ערים כמו טוקיו הפכו להיות עצומות, גדלו והפכו למטרופולין עצום שמשרת מיליונים שמתגוררים במקום פלוס מיליוני תיירים שמגיעים אל המקום בכל תקופה. זה עוד לפני שדיברנו על שינויים כלכליים, חברתיים ואחרים שהשפיעו על המקום.

טיול לטוקיו

היום טוקיו מהווה מוקד משיכה עצום, הן לתיירים והן לאנשי עסקים רבים, הרבה בזכות העוצמה, הן היפנית והן העוצמה של העיר עצמה. מדובר על מקום שכל מי שמגיע אליו מתפעל, מבנייני הענק, הקניונים, המסעדות ובתי הקפה, הכבישים והתשתיות, שלטי החוצות הענקיים ועוד. וזה עוד לפני שהספקנו לגרד שכבה אחת שמציגה בפנינו מידע על העיר בפרט וכן מידע על יפן בכלל. כלומר דברים שיכולים לגרום ללסת שלנו להישמט מרוב תדהמה.

מידע נוסף תוכלו למצוא גם בלחיצה כאן.

לפני שאנחנו מגיעים אל העיר, יש לא מעט דברים אשר חשוב מאוד שאנחנו נלמד ונדע. בין היתר, חשוב שנכיר את מנגנון התחבורה בעיר, בין אם אנחנו מתכוונים לשכור רכב (לא מומלץ) ולהשתמש בו ובין אם אנחנו מתכוונים להשתמש בתחבורה ציבורית ובפרט ברכבות, חשוב שנלמד את החלוקה של העיר על פי אזורים בשביל להכיר את הרבעים השונים שלה, חשוב שנכיר את מקומות התצפית השונים שיש לעיר וכן את המקומות ההיסטוריים שלה. טוקיו מהווה שילוב של עיר מודרנית מאוד עם שורשים מסורתיים. זה יזכיר לנו בוודאי לא מעט ערים בישראל.

נקודה חשובה נוספת, חשוב מאוד שנלמד על האופציות הקולינריות בעיר. אנחנו יכולים למצוא מסעדות פאר איכותיות, לצד מסעדות פועלים שמציעות לנו אוכל אשר בישראל נמכר במחירים מאוד גבוהים, רצוי שנלמד על שוק הדגים המפורסם של טוקיו ומן הסתם, חשוב שנלמד איך מכינים ואוכלים סושי בטוקיו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד