special-offer-606691__340

מוצרי פרסום לעסקים

על מנת להפוך את העסק לבעל נוכחות מתמדת, ישנה חשיבות מרבית בשמירה על קשר שוטף עם הלקוחות. קשר שוטף עם הלקוחות מטמיע את קיומו של העסק בתודעה ומנכיח אותו באופן מתמיד כך שהלקוח, גם אם אינו חושב באופן מודע על בית העסק, באמצעות קיומם של מוצרי פרסום לעסקים, העסק נכנס לתודעתו של הלקוח והוא זוכר באופן לא מודע את הלוגו, את השירותים שהעסק נותן ואת המסרים שהעסק מעביר.

מסיבות אלו, חשוב לבחור לוגו הפונה אל הלקוחות ונטמע בתודעה. לוגו זה יכול להיות בעל סימנים ברורים הנחרטים בתודעה או לחלופין, לוגו בעל צבעים ברורים. שימוש במוצרי פרסום לעסקים הנשלחים אל הלקוח שוב ושוב מביא להטמעה של קיום העסק בתודעתו של הלקוח והבחנת העסק מחברות אחרות באותו תחום.
היתרונות הרבים שבמוצרי פרסום לעסקים

מוצרי פרסום לעסקים הנשלחים אל הלקוח פועלים עליו באופן פסיכולוגי: גם אם הוא לא מודע לכך, עצם שליחת המוצר אל הלקוח משדרת לו: “אנחנו חושבים עליך”. יתרה מכך, מתן מתנה קטנה ללא בקשה לתמורה מעורר אצל הלקוח תחושת מחויבות או יחס אל בית העסק. כאשר המוצר הפרסומי הוא גם שימושי, אזי נוצר “בונדינג” בין הלקוח ובין החברה, שכן הלקוח משתמש במוצר הפרסומי לצרכיו היומיומיים ומטמיע את המוצר כאלמנט נדרש וחשוב לו. 

אנשים אוהבים לקבל מתנות. כאשר בית העסק מעניק ללקוח מתנה ללא תמורה, הלקוח מרגיש שהוא מקבל ולא רק שרוצים לקחת ממנו או למכור למשהו. בנתינה ללא ציפייה לקבלה של משהו, מוצרי פרסום לעסקים יוצרים רווח שהוא מעבר לרווח ישיר: הם מטמיעים את קיומו של העסק בתודעת הלקוח ויוצרים אצלו מודעות הנוגעת לקיומו של העסק, כך שבפעם הבאה בה הלקוח יבקש ליהנות מהשירותים הספציפיים, סביר להניח כי הוא יפנה אל הדבר הראשון המוכר לו.

באמצעות הטמעה איטית ומתמשכת, מוצרי הפרסום מחוללים שינוי בתודעתו של הלקוח ומעניקים לבית העסק מעין סמכות בתפיסת הלקוח. סמכות זו ממצבת את החברה כבעלת ניסיון, נדיבה ואכפתית כלפי לקוחותיה כך שהלקוח יעדיף אותה על פני חברות אחרות בבוא העת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד