בובות ענק

בובות ענק מקוריות

לאדם יש היסטוריה נרחבת של ייצור ושימוש בבובות. הבובות הכי בולטות במהלך של מאות שנים של אדם ובובה הכי מוכרות אולי הן בובת הברבי ובובת הדוב. בובות למשחק עשויות לרוב מחומרים כמו פלסטיק, בד ואפילו מעץ. ויש אפילו בובות אשר נועדו לקישוט ועשויות מפורצלן או שעווה.

מאז ההמצאה הראשונה של הבובה ועד להיום חלו תמורות ענק בעולם הזה של הבובות, וכיום ניתן לחלק את השימוש בהן לשלוש דרכים, בובות צעצוע למשחק שכל ילד וילדה מכירים ואוהבים, בובות לבידור כמו מריונטה, בובות של פיתום, בובות של ראווה כמו הבובות שנמצאות במוזיאון של מאדאם טוסו שכולם מבקרים בו בכל טיול בחו”ל או בובות ענק שבתוכן נמצא אדם ומפעיל אותן במיקום הנדרש.

בובות ענק

החיבור לעולם של הילדים

עם התובנה כי בובות הן דבר שמחבר בין אנשים ומאפשר ליצור אווירה יותר נעימה, נלקח הרעיון הזה של בובה והוגדל אל מידות ענק כדי להשיג עוד יותר עניין עבור בובות שתמיד מושכות את תשומת הלב של ילדים. החיבור שבין עולם הילדים אל עולם רחב יריעה של בובות הוא מיידי, וכבר שתינוק נולד הוא שמח לשחק עם כל מיני בובות שרק הולכות ונעשות יותר משוכללות ככל שהזמן חולף לו.

אם רוצים לערוך אירוע משמח עבור ילדים ועם ילדים יכולים לעשות אווירה מהנה בקלות עם הצבה של בובת ענק שממנה הם באופן בלתי נמנע כמעט מתלהבים, ועם הבובה הזו שמחים להצטלם, לרקוד וגם לשיר.

גם מבוגרים אוהבים בובות

עם הזמן בובות יצאו מן המרחב הזה של שימוש שרק נועד לילדים קטנים ועבר אל שימוש של מבוגרים. יש מבוגרים שאוספים בובות ראווה ומשחק בצורה קפדנית, ללא כל שימוש בהן, ויש אחרים אשר מבצעים מופע שלם בעזרת בובה אשר מחוברת אליהם ליד.

בובה מאפשרת להעביר דרכה כל מיני נושאים שאולי הרבה יותר קשה להעביר אותם בלעדיה, היא מאפשרת להפוך את האווירה להרבה יותר קלילה, ומכאן גורם המשיכה אל מבוגרים שנעשים יותר קשים ככל שהזמן חולף ל והילד הפנימי שבהם נשכח. בובות ענק פורצות את המחסומים הללו בבת אחת, ופתאום רואים איך האדם הכי רציני מתחיל לצהול ולרקד עם דבר שהוא לגמרי בובה.

אטרקציה לכל סוג של אירוע

בסופו של דבר, איך שלא מסתכלים על זה, שימוש עם בובות ענק הוא רעיון מאוד מקורי בתור אטרקציה שלא חושבים עליה מיד. מכאן גם ההברקה להביא בובות ענק או אפילו רק אחת אל מקו שיש בו אירוע מיוחד.

ההופעה של הבובה הזו משדרג באופן אוטומטי את התחושות של הקהל ומאפשר לכולם להיכנס אל אווירה חגיגית שממנה יכולים רק להתקדם עוד ועוד מעלה, עם חיוכים, צחוקים והרבה מאוד שמחת חיים. זה מתאים לאירוע של בר מצווה, לאירוע של חברה ואפילו ליום כיף של ילדים בבית הספר.

לעוד מידע הכנסו לאתר https://www.bubabuba.com/

הייחודיות של הגודל – הרבה יותר מתחפושת

מכירים את כל בובות הענק הללו שנמצאות בדיסנילנד? אין דבר יותר כיף לילדים ומבוגרים מאשר לפגוש את הדמויות שעליהן הם גדלו בצורה מוגדלת ממש. כך, גם קורה כשאר פוגשים בובה של חיה מוגדלת ומתנשאת אל גובה מטורף של שמעל לשלושה מטרים.

ההתרשמות היא מיידית, ומלבד הדאגה א האדם שנמצא בפנים ישר דוחפים את כולם אל תמונה שבאופן אוטומטי תככב לה בכל סוג של פיד. זה לא אדם מחופש לחיה, זו חיית ענק שמלאה בפרווה נעימה שברגע אחד הופכת את כל האירוע שבו היא נמצאת להרבה יותר פעיל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד