אולם האירועים ניין

אולם האירועים ניין: אירוע חינה יוקרתי במחיר הוגן

אירוע של חתונה בהרבה מקרים כולל גם סדרה של אירועים מקדימים אשר כוללים מסיבת רווקים, שבת חתן וגם אירוע ש חינה שמתרחש בדרך כלל עבור יוצאי עדות המזרח. חינה היא הטקס הזה אשר מאחד בין שני בני הזוג לקראת חתונתם ובו הם מקבלים שלל של ברכות מהאורחים תוך כדי שהם לבושים בבגדים מסורתיים של חינה ושרים שירים שהם שירי מסורת ישנים שכבר עוברים מדור לדור באותה הצורה.

הדבר שאותו צריכים לקחת בחשבון כאשר מתכננים אירוע של חינה הוא הארגון של המקום שבו מתכננים לארח את כולם לאותה החגיגה המיוחדת.

אולם האירועים ניין

איפה חוגגים את החינה

פעם היו חוגגים בצורה מסורתית את אירוע החינה בחצר של הבית שבו מתגוררת הכלה או מתגורר החתן. שם הם היו מולבשים בבגדים המסורתיים ושם כל האורחים היו מורכבים מבני משפחה וכל השכנים אשר היו מגיעים בעקבות הרעש של המוזיקה החגיגית ומגיעים כדי לחגוג ביחד עם בני הזוג בנעימים.

היום לרוב האנשים אין את החצר האחורית הרחבה והשכנים כבר לא ממש שמחים לשמע של רעש בשעות המאוחרות של הערב, לכן זה עדיף לערוך את החינה באולם אירועים “ניין” שבו כל חתן וכלה יכולים לארגן אירוע של חינה מסורתי, רק עם תפאורה של אולם אירועים מפואר.

חינה באווירה יוקרתית

יש כאלה שאומרים כי אירוע של חינה נעשה כבר לסוג של אירוע חתונה מבחינת כמות האורחים לצד העלות של האולם שבו עורכים את החגיגה, אבל חתנים וכלות רבים אינם מסוגלים להביא את עצמם לדלג על הטקס הכה ייחודי הזה שלא רק עושה להם שמח אלא גם מאפשר להורים לשמוח בצורה שבה הם מורגלים לחגוג אירוע מסוג זה מילדותם.

אם כבר מחליטים לערוך אירוע של חינה ולובשים את הביגוד שהוא מאוד מהודר, עדיף לעשות זאת עם מקום שבו מכבדים את המעמד הזה ומביאים את האולם הכי יוקרתי שמתאים לאירועים קטנים מבלי לפסוח על ההשקעה בכל מה שכולל אירוע באולם עם תכנון והקפדה על אירוע חינה ב”ניין” שהוא לא פחות ממושלם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד